2019-10-11, 06:51
Medlem
Nu har de gått ett tag sen ja sluta.
Tränar på som vanligt, dock slarvat lite med chocklad ätandes lite för ofta sista 2-3 veckorna men är alltid i bra form året runt.
Inte lika rippad o pumpad som när ja käkade anavar men ändå hyffsat så man ser magrutorna 😁

Har inte känt av några bieffekter alls förutom under kuren att ja svettades mer och kunde vara trött ibland men inget som ja inte kunde stå ut med.

Vissa som sa att ja skulle må skit efter kuren pga ja inte tog testo , kan bara säga att det stämde absolut inte in på mig , mår som vanligt 👍😁

Lyfter lika tungt som under kuren och har gjort viktökningar pga anavaren som hållt i dig än idag. Vet inte om ja blivit större eller byggt mer muskelmassa det är jättesvårt o säga men ökat o vikter har ja gjort och va bra deffad under sommaren så någon nytta gjorde kuren iallafall 😁

Ville bara uppdatera läget lite till er som följt tråden o gett mig råd , vill tacka för eran hjälp !
Citera
2024-08-12, 01:57
Medlem
Vet att det är ett gammalt inlägg, men vill belysa hur galet folk kan vara informerade hur dom kan köra steroider.

Den här killen kör steroider trots att han har haft en elakartad tumör.
Jag undrar om den här killen ens lever idag.
Jag är 62år gammal och ser hur mina jämngamla vänner har skadats genom åren av AAS.
Inte minst mig själv
Jag har högt blodtryck och kassa blodfetter.
Jag har inte kört mycket knäböj, då jag har framåtrotation av höften på ena sidan.
Men jämngamla vänner som kört djupa knäböj har fått byta höftleder då dom tryckt sönder sina höftleder.

Många har fått ta bort sina slemsäckar bla i axlar.
Så det kostar på att köra hårt.
Jag har väl ändå klarat mig bra, peppar, peppar, men har enda svårt att träna utan att kura.
Jag bänkar lite mindre än för 20år sedan kanske maxar 210 däromkring
Citera
2024-08-25, 13:24
Avstängd
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidaz10
Tjena ! Har kört i 7 dagar nu 20mg anavar morgon o 20mg kväll
O har kört 50mg oral primobolan morgon +50mg kväll
Det är första gången jag använder någon steroid , har tränat seriöst o hårt i cirka 4 år o sköter min kost bra
Tänkte öka anavar till 30mg morgon o 30mg kväll imorn vad tycker ni ? O jag har ingen proviron eller annat hjälpmedel , tycker ni jag behöver något mer ?? O hur kan jag lösa det isåfall ? Primobolan o anavar kommer från bm pharma, är det bra o "äkta" varor där ?? Läst mycket om fejk primobolan....
Kan anavar o primobolan öka risken för cancer ??
För övrigt känner jag mig lite starkare på gymmet men vet inte om det är mycket psykiskt, svettas jävligt mycket.
Är 1,84 o väger 86 vill bli hårdare o mer deffad
Kör Styrke 4-5 gånger i veckan o dom andra dagarna kör jag mage+ kardio typ 2-3 gånger i veckan är det tillräckligt eller behöver ja köra mer kardio ?? Brukar springa 5-6 km

Vilken färg var det på tabletterna på dina orala primobolan?

Bästa hälsningar!
Citera
2024-08-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidaz10
Produkterna är från bm pharma o har kollat skrap-koden den stämmer. Känner mig starkare på gymmet o svettas mycket mer även när ja inte tränar men inte känt några biverkningar som trötthet, kuken går inte upp lika lätt som tidigare därför tänkte ja skaffa proviron. Tänkte köra på 40mg anavar o 100mg primo i 8 veckor o sen clomid , skönt o höra att det inte påverkar cancer för har haft en elakartad tumör för 4 år sen men ska nog ändå kolla upp de med nån läkare
BM Pharma har varit i blåsväder utomlands där nästan alla produkter varit fake. Rekommenderar att du testar dina saker framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in