Citat:
Ursprungligen postat av
Maikowski
Detta är en bristande funktion många forum-typer lider av. På flashback så ser vi aldrig folk som skriver "tagged", "saved for later", "commented just to save" för FB inte har samma struktur/tillåter sådant men jag tror många medlemmar skulle uppskatta möjligheten att spara inlägg.
Jag tänkte öva på mina video & ljud redigerings-kunskaper men hittar inte inlägget eller för den delen vilken tråd med samlingen av länkar till rödingarnas, svartingarnas och mexikanernas fega pöbelvåld mot enskilda vita & gamla människor under pågående raskravaller.
Sprang på den sent på natten medan jag kikade in på en av de två trådarna på "aktuella ämnen" där två trådar rör dödsfallet av hudingen samt raskravallerna därefter. Men ingen aning om vilken av trådarna eller vilken sida/inlägg...
Tror nog många skulle uppskatta möjligheten att spara enskilda inlägg i en egen flik på sitt konto och inte bara prenumerera på trådar.
Kopiera länken till inlägget - i detta fallet är länken till ditt inlägg ettan uppe till höger - och PM:a länken till dig själv. Eller så gör du som jag då jag är vid datorn - drar länken till en mapp eller skrivbordet.