2019-07-14, 23:31
Moderator
Schlesiens avatar
Polisarbete tar vi i BoB, inte här i OB såklart!

Men stor tvekan skickar jag denna till BoB för påseende.

Organiserad brottslighet --> Brott och brottsbekämpning

/Moderator
Citera
2019-07-15, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadjinah
Hallå!
Jag undrar, om någon vet vet om denna vidriga polis?

skulle tro att det var denna jag råkade ut för, han bojade mig så jävla illa att jag fått ärr över båda handlederna, psykade mig och kallade mig elaka saker. Givetvis ville inte polisen ta en anmälan pga detta, till och med sjukhuspersonal skakade på huvudet när dom såg blodet rinna pga det asets bojning.

Heeelt otippat att läsa en sån rubrik, med tanke på hur snusket betedde sig.....

Som sagt, undrar bara om denna person arbetat i hudiksvall eller bara i gävle?

https://duckduckgo.com/?q=annika+karlsson+sundsvall&atb=v172-1&iar=images&iax=images&ia=images&iai=http%3A%2F%2 F1.bp.blogspot.com%2F-dVkoGVl_xOQ%2FUICTfY6zrJI%2FAAAAAAAAMnM%2FIS7zTF1D XNk%2Fs1600% 2FMattias-Nilsson-polis-g%25C3%25A4vle-feg-horunge.jpg

Egentligen skiter jag i det pisset som tog mig, men det skulle vara gulligt att få veta namnet åtminstone, dessutom hatar jag det grisiga aset, och hans kollega så innerligt att jag vill bara ha namnet, så jag kan släppa skiten, vill inte hämnas eller nåt, det tar jag för givet någon annan förr eller senare gör.
Jag vill bara veta om detta är snusket som gav mig två råda ärr runt hela handlederna?

Sluta lipa och sköt dig istället så slipper du problem i fortsättningen.
Citera
2019-07-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Frågan är varför du blev bojad ?

Låt mig gissa . Du var heeeelt oskyldig

nej absolut inte, men ganska onödigt att ge mig två jävla ringar runt handlederna!
Vill polisen slåss dansar jag, men då ska det vara på samma vilkor!
personligen skulle jag aldrig spöa någon som var bojad, blir mindre dans så.
-dessutum en blåtira, och fyra bulor i skallen.

Citat:
Ursprungligen postat av ToffOpic
Sluta lipa och sköt dig istället så slipper du problem i fortsättningen.

jag lipar inte. jag ville bara veta om det var samma snusk som förstörde mina händer.
jag kan enkelt slåss om det är så, men nu gällde detta en annan sak, jag skiter egentligen i vem pisset är, och om grisen ens kan andas, jag önskar dom ett jobbigt liv, jag hade ärligt talat bra erfarenheter av polisen tills jag träffade detta äckel, och jag vill veta om det är samma. inte för jag skulle göra varken snusket själv något, eller det vidrets familj, men jag hade jobbat bort mina aggressioner mot polisen, och den där äcklet har gjort att jag endast ser vidriga snusk som arbetar som polis, vilket jag inte vill. det känns bättre (om det nu är denna gris) att tänka MATTIAS betedde sig som en bedragen hora mot mig, än att tänka POLISEN (över lag) betedde sig som en bedragen hora mot mig!
inget annat.
jag önskar det vidret cancer!
Citera
2019-07-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Äh tänk på vilket arbete de har, jobba med det värsta skiten och veta att de heller aldrig kommer bli klara.
Det är många gånger man blivit lite hårdhänt behandlad av snuten, det är sånt man bara får svälja bara.

Polisen är skyldig att ta emot en anmälan, trava in på stationen och anmäl så letar de på händelsen och polisen ifråga.

Nej, dom la ner det hela, till och med sjukhuspersonalen skakade på huvudet åt fanskapet när äcklet lyckades få skiftet bytet av två kollegor.

vet inte hur länge jag slogs med fanskapet, men det bör nog varit några timmar med tanke på hur sönderslagen och svettig jag var. en svag stackare var det iaf, han kunde inte/vågade inte slå mig innan bojorna var på.
Citera
2019-07-15, 01:27
Medlem
Citat:
Nej, dom la ner det hela, till och med sjukhuspersonalen skakade på huvudet åt fanskapet när äcklet lyckades få skiftet bytet av två kollegor.

vet inte hur länge jag slogs med fanskapet, men det bör nog varit några timmar med tanke på hur sönderslagen och svettig jag var. en svag stackare var det iaf, han kunde inte/vågade inte slå mig innan bojorna var på.

Så du slogs med pölisärna efter de böjat däj? Därför du fick märken av bojorna? För att du var våldsam och slet i bojorna? Är du misstänkt för någonting? Våld mot tjänsteman? Våldsamt motstånd? Hot mot tjänsteman?
Citera
2019-07-15, 01:32
Medlem
franges avatar
Citat:

Ptja - här tror jag vi kan ana anledningen till att du blev bojad och åkte på stryk. Lär dig att bete dig som civiliserade människor till nästa gång - så går det bättre skall du se.
Citera
2019-07-15, 01:48
Medlem
Citat:
Så du slogs med pölisärna efter de böjat däj? Därför du fick märken av bojorna? För att du var våldsam och slet i bojorna? Är du misstänkt för någonting? Våld mot tjänsteman? Våldsamt motstånd? Hot mot tjänsteman?

vet inte än, har inte fått nåt brev eller nåt, jag var just då ganska psykiskt sjuk, och tyckte väggarna andades och händer kom ut från taket som försökte dra mig till jävulen, ja, det var nog en psykos eller dillerium(svenskan?) så dom måste ta mig till psyket, men jag hade liksom inget vett alls just då, fattade inte ens att det var en polis jag var brevid just då, jag tyckte han var en demon som tänkte ta mig till helvetet.

är man så sjuk som jag var just då, kanske det räckte att slänga in mig i nåt rum och bara låta mig vara, som jag bad dom om, men han vägrade att begripa ens en sån sak, och ja man ska INTE tjafsa med polisen såklart, men det är enkelt att säga i efterhand när jag har mediciner mot psykoser, men jävla svårt när jag trodde att dom var demoner, och jävulen väntade på mig för att slita av mitt skinn...

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ptja - här tror jag vi kan ana anledningen till att du blev bojad och åkte på stryk. Lär dig att bete dig som civiliserade människor till nästa gång - så går det bättre skall du se.

ja, givetvis, han är säkert en sjyst kille privat, eller så är det en hundknullande pedofil som gillar att slå folk utan att åka fast.

jag brukar alltid bete mig, men det är svårt om man glider in i en psykos!
en polis bör väl ändå inte slå någon med batong medan dom har bojat någon?

som sagt, vill bara veta om det är den apan, jag vill inte ge tillbaka eller något, men det skulle kännas bättre att veta hans namn, för att "hata" den killen, ist för hela poliskåren, för när jag ser en polisbil, är det där den enda jag kan tänka på och håret reser sig, hjärtat pumpar, jag blir helt galen när jag ser ens en polis numer bara för det aset, och det vill jag inte, jag gillar faktiskt egentligen polisen även om jag gillar att slåss med dom, dom har betalt för det. slår dom mig slår jag tillbaka, skillnaden är väl att jag vägrar ge mig!

för övrigt anser jag polisen i hudiksvall vara riktigt sjysta och bra personer som jag hoppas slipper tjafsa så mkt med sina klienter, men just den som gav mig ärren, önskar jag det absolut värsta.

det ÄR faktiskt ganska illa när sköterskor kommer med plåster och bandage, och jag blir tvungen till röntgen bara för jag inte fattade just då att han var polis.
Citera
2019-07-15, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Det är inte så att du kanske förtjänade att bli hårt bojad? Det finns oftast två sidor av saken.

Jag var inne i en psykos, eller iaf på väg dit, måste man klämma åt bojorna så folk blöder av dom och får två jävla ringar runt handlederna bara för läkaren inte skrev ut mitt recept så jag slapp mina psykiska problem?
Citera
2019-07-15, 01:52
Medlem
Citat:
vet inte än, har inte fått nåt brev eller nåt, jag var just då ganska psykiskt sjuk, och tyckte väggarna andades och händer kom ut från taket som försökte dra mig till jävulen, ja, det var nog en psykos eller dillerium(svenskan?) så dom måste ta mig till psyket, men jag hade liksom inget vett alls just då, fattade inte ens att det var en polis jag var brevid just då, jag tyckte han var en demon som tänkte ta mig till helvetet.

är man så sjuk som jag var just då, kanske det räckte att slänga in mig i nåt rum och bara låta mig vara, som jag bad dom om, men han vägrade att begripa ens en sån sak, och ja man ska INTE tjafsa med polisen såklart, men det är enkelt att säga i efterhand när jag har mediciner mot psykoser, men jävla svårt när jag trodde att dom var demoner, och jävulen väntade på mig för att slita av mitt skinn...

Då låter det verkligen som de gjorde rätt när de satte handfängsel på dig, är du i säkert förvar på psyket nu?
Du ska ändå vara glad, sådana där ingripanden slutar inte helt sällan med att den psykotiske skjuts till döds.
Senast redigerad av nilltre 2019-07-15 kl. 02:02.
Citera
2019-07-15, 01:54
Medlem
ms18s avatar
Man vet aldrig vad en person som hamnat i psykos kan göra...
Citera
2019-07-15, 02:02
Medlem
Citat:
Då låter det verkligen som de gjorde rätt som satte handfängsel på dig, är du i säkert förvar på psyket nu?
Du ska ändå vara glad, sådana där ingripanden slutar inte helt sällan med att den psykotiske skjuts till döds.

är man tvungen enligt dig att tvinga någon som är sjuk att ligga på ett golv på sjukhuset flera timmar och dessutom trycka ett knä i nacken på någon som redan är bojad då?

eller att stampa in bojorna så blodet bara rinner?
Det var ärligt en blodpöl pä typ en meters diameter efter det snuskets behandling.

hade äcklet bara släppt mig, som sjukhusets personal sa åt honom, hade jag varit stilla, men jag vågade inte sitta på stolen, då jag trodde just då, att om jag satt där skulle demonerna dra mig i ryggen ner till helvetet, jag ville bara vara stilla och stå upp, men fick inte stå, fick inte säga något, för varenda gång jag ens sa något slog fanskapet mig!?

är det korrekt enligt svensk lag?

dessutom har jag grov astma, kundeknappt andas, fick panik, och killen bara skrattade och slog mig i huvudet varje gång jag hostade?
Citera
2019-07-15, 02:04
Medlem
Citat:
är man tvungen enligt dig att tvinga någon som är sjuk att ligga på ett golv på sjukhuset flera timmar och dessutom trycka ett knä i nacken på någon som redan är bojad då?

eller att stampa in bojorna så blodet bara rinner?
Det var ärligt en blodpöl pä typ en meters diameter efter det snuskets behandling.

hade äcklet bara släppt mig, som sjukhusets personal sa åt honom, hade jag varit stilla, men jag vågade inte sitta på stolen, då jag trodde just då, att om jag satt där skulle demonerna dra mig i ryggen ner till helvetet, jag ville bara vara stilla och stå upp, men fick inte stå, fick inte säga något, för varenda gång jag ens sa något slog fanskapet mig!?

är det korrekt enligt svensk lag?

Nu var inte jag där, men förmodligen överensstämmer inte det du har uppfattat med vad som egentligen hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in