Citat:
Ursprungligen postat av
nilltre
Så du slogs med pölisärna efter de böjat däj? Därför du fick märken av bojorna? För att du var våldsam och slet i bojorna? Är du misstänkt för någonting? Våld mot tjänsteman? Våldsamt motstånd? Hot mot tjänsteman?
vet inte än, har inte fått nåt brev eller nåt, jag var just då ganska psykiskt sjuk, och tyckte väggarna andades och händer kom ut från taket som försökte dra mig till jävulen, ja, det var nog en psykos eller dillerium(svenskan?) så dom måste ta mig till psyket, men jag hade liksom inget vett alls just då, fattade inte ens att det var en polis jag var brevid just då, jag tyckte han var en demon som tänkte ta mig till helvetet.
är man så sjuk som jag var just då, kanske det räckte att slänga in mig i nåt rum och bara låta mig vara, som jag bad dom om, men han vägrade att begripa ens en sån sak, och ja man ska INTE tjafsa med polisen såklart, men det är enkelt att säga i efterhand när jag har mediciner mot psykoser, men jävla svårt när jag trodde att dom var demoner, och jävulen väntade på mig för att slita av mitt skinn...
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Ptja - här tror jag vi kan ana anledningen till att du blev bojad och åkte på stryk. Lär dig att bete dig som civiliserade människor till nästa gång - så går det bättre skall du se.
ja, givetvis, han är säkert en sjyst kille privat, eller så är det en hundknullande pedofil som gillar att slå folk utan att åka fast.
jag brukar alltid bete mig, men det är svårt om man glider in i en psykos!
en polis bör väl ändå inte slå någon med batong medan dom har bojat någon?
som sagt, vill bara veta om det är den apan, jag vill inte ge tillbaka eller något, men det skulle kännas bättre att veta hans namn, för att "hata" den killen, ist för hela poliskåren, för när jag ser en polisbil, är det där den enda jag kan tänka på och håret reser sig, hjärtat pumpar, jag blir helt galen när jag ser ens en polis numer bara för det aset, och det vill jag inte, jag gillar faktiskt egentligen polisen även om jag gillar att slåss med dom, dom har betalt för det. slår dom mig slår jag tillbaka, skillnaden är väl att jag vägrar ge mig!
för övrigt anser jag polisen i hudiksvall vara riktigt sjysta och bra personer som jag hoppas slipper tjafsa så mkt med sina klienter, men just den som gav mig ärren, önskar jag det absolut värsta.
det ÄR faktiskt ganska illa när sköterskor kommer med plåster och bandage, och jag blir tvungen till röntgen bara för jag inte fattade just då att han var polis.