Citat:
Adoptivbarn som jag fattar det. Maxstraff kommer det nog inte bli. Det får han tacka sitt svenska pass för. Det pågår säkert förhandlingar för att undvika det. Men det lär ju trots det bli ett saftigt straff. Hur hade vi sett det om en amerikan kom hit och knullade en svensk minderårig? Inte så bra.
Citat:
Korean. Av någon anledning så är koreanska adoptivbarn i Sverige alltid vänstervridna SD hatare. Lena Sundström någon?
Att begå sexualbrott mot mindreårig i en sydstat måste vara det klantigaste och mest galna du kan göra. De amerikanska sydstaterna har den mest extrema och hårdaste straffen i den demokratiska världen. Hade han köpt en biljett till flickan hit till Sverige så hade de kunnat ha sex inkognito, men så långt tänkte han tydligen inte.
Men men, good riddance.
Att begå sexualbrott mot mindreårig i en sydstat måste vara det klantigaste och mest galna du kan göra. De amerikanska sydstaterna har den mest extrema och hårdaste straffen i den demokratiska världen. Hade han köpt en biljett till flickan hit till Sverige så hade de kunnat ha sex inkognito, men så långt tänkte han tydligen inte.
Men men, good riddance.
Ja, jag såg nu att han är adoptivbarn från Korea. Det finns ett nyhetsinslag om honom där de nämner och visar att han har en tatuering på överarmen som det står "MADE IN KOREA" på.
https://www.clickorlando.com/news/20...outputType=amp
Lägg även till Tobias Hübinette. Att de flesta adoptivbarn hatar SD kan delvis ha att göra med att de vuxit upp i vänsterfamiljer. Jag gissar att de flesta som adopterar barn från andra etniciteter är vänster. Jag har både en avlägsen släkting som adopterade från Afrika, samt en bekants bekant som är socialsekreterare, samt föräldrarna till ett av mina barns klasskamrater, som båda adopterat från Kina. Alla de föräldrarna är starkt vänster, och deras barn är tokvänster. Sen tror jag personligen att det är av identitetsskäl också. De ser väl SD som ett parti för etniska svenskar.