2021-04-02, 22:23
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det är USA brottet utfördes i, har inget med Sverige att göra.

Vi i Sverige är alldeles för mjuka mot pedofiler.
Citera
2021-04-02, 22:39
Medlem
LillTurkens avatar
Fyfan snacka om Billy Butt utseende. Ingen kommer tro att någon skulle ha sex med han frivilligt.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...sentenced.html
Citera
2021-04-02, 23:25
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Fyfan snacka om Billy Butt utseende. Ingen kommer tro att någon skulle ha sex med han frivilligt.

En liten söt nätt asiat. Han får det kul på kåken
Citera
2021-04-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken

Känner inge igen honom, vad har han spelat?

Tror han kommer bli en bitchboy på kåken, en sån person som går och håller i en annan mans ficka.
Citera
2021-04-02, 23:42
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Övergrepp är en sak. Byxmyndighetsålder en annan. Och båda definitioner kan skilja sig åt i olika länders lagstiftning.
Folk tror att övergrepp har med ålder att göra.
Citera
2021-04-02, 23:45
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Känner inge igen honom, vad har han spelat?

Tror han kommer bli en bitchboy på kåken, en sån person som går och håller i en annan mans ficka.

Jag kände inte igen han heller. Typiskt kändis av idag. Verkar vara en dramaten skådespelare. Nu är han kanske känd för lite fler så han kanske kan anses vara en kändis.

Skönt att han ska sitta i amerikansk fängelse. Då vet man att han får straffet han förtjänar. Han registreras också som sexbrottling.
Citera
2021-04-02, 23:48
Bannlyst
Hade velat veta vart han ska spendera dessa 15 år. Såg någon dokumentär av Louis Theroux för många år sedan då han besökte en anstalt endast avsedd för att behandla sexförbrytare. Hoppas inte att han skickas dit då han i sådana fall är avsevärt mycekt tryggare på en sån plats än ett standard fängelse.

Hittade US Attorneys egen artikel om detta

https://www.justice.gov/usao-mdfl/pr...exual-activity

I slutet framkom något som för mig var nytt.

This case was brought as part of Project Safe Childhood, a nationwide initiative launched in May 2006 by the Department of Justice to combat the growing epidemic of child sexual exploitation and abuse. Led by United States Attorneys' Offices and the Criminal Division's Child Exploitation and Obscenity Section (CEOS), Project Safe Childhood marshals federal, state, and local resources to locate, apprehend, and prosecute individuals who sexually exploit children, and to identify and rescue victims. For more information about Project Safe Childhood

Man har alltså haft ökade problem med detta.
Citera
2021-04-02, 23:50
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Folk tror att övergrepp har med ålder att göra.

I hans fall så är det utseendet. Därför jag skrev om Billy Butt. Rätten trodde honom inte för Butt hade "ett så särpräglat utseende". . I domskälen står att det är uteslutet att unga kvinnor skulle frivilligt ha sex med han. Den här kinesen ser ju ut som han vore hämtad ur en skräckfilm.

Och han ser kinesaktig kanske koreanaktig ut. Dom brukar tända på små tjejer. Flickaktiga. Du ser ju aldrig en sådan här med en negress eller arabkvinna.
Senast redigerad av LillTurken 2021-04-02 kl. 23:56.
Citera
2021-04-02, 23:58
Medlem
Idioten var inte ens diskret. Jag älskar att karma drabbade idioten.

Men sen så har dom massa underåriga som går på gatan i ex Las Vegas så det känns lite skruvat när dom inte tar det på allvar med minderåriga som blivit våldtagna och dom inte ens valt att utreda.
Har läst om massa fall i USA.
Citera
2021-04-03, 00:10
Medlem
ROYBROFAJs avatar
Om jag gör nå brott i Usa sitter jag tiden där då? Typ om man är där som turist.
Citera
2021-04-03, 00:26
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ROYBROFAJ
Om jag gör nå brott i Usa sitter jag tiden där då? Typ om man är där som turist.
Tja vilka slutsatser kan du dra utav denna tråd?
Citera
2021-04-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
En liten söt nätt asiat. Han får det kul på kåken

Jag läste:"Han får kuk på kåken". Snacka om 'freudianskfelläsning'...ha ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto