2019-07-24, 15:59
Medlem
okok1s avatar
I Sverige hade detta varit lagligt. Kul att folk säger att han är peddo. Det måste betyda att alla svenskar är pedofiler som accepterar våra peddo lagar.
Citera
2019-07-24, 16:05
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nu gör du dig dum. Har man levt i ett land med vuxna vårdnadshavare så har man koll på sånt där.

Jag måste ju, för att komma ner på din nivå. Men samtidigt så illustrerar jag ändock att du gör ett antagande, varvid jag ger dej några hypotetiska scenarion att grubbla över. Det brukar vara det effektivaste sättet att få folk att fatta att ska man anta saker, så måste man oxå anta andra saker och väga dem emot varandra innan man kastar ur sig förhastade fördomsfulla bedömningar, om man vill slippa se ut som en idiot.
Citera
2019-07-24, 16:07
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Du är ju inte fan bättre än dem övriga pedofilerna i tråden, hon har inte postat en endaste publikt fotografi om dem, utan endast han har gjort det, på sin instagram. Hon sökte endast någon som bryr sig, där kommer trådens pedofil in. Samt er övriga predators.

Så du kallar alla som klurar på hur han tänker och hans beteende, för pedofiler eller predators?

Stod tidigare i tråden att hennes instagram inte är publik så vad vet du vad hon har postat och att hon inte rensat i sitt flöde när det uppdagades?
Citera
2019-07-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
I Sverige hade detta varit lagligt. Kul att folk säger att han är peddo. Det måste betyda att alla svenskar är pedofiler som accepterar våra peddo lagar.
Väldigt mycket okunnigt folk i tråden som inte förstår definitionen av pedofili utan kör sin egen tolkning.
Citera
2019-07-24, 16:09
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Hon var rätt snygg innan hon förstörde sig medelst dåligt leverne och tatueringar och annat skit. Är rätt lik en flickvän jag hade som 15-åring. =D
Tatueringar? Var framgår det att hon hade sådana?
Citera
2019-07-24, 16:10
Medlem
junks avatar
Citat:

Vadå lagligt och var står det att hon är 15 år? I Florida måste man dessutom vara 18 år för att det ska vara lagligt och officiella informationen är att hon är mellan 12 och 16 år.
Citera
2019-07-24, 16:10
Medlem
Kul att han nu nekar när polisen hittat använda ´kondomer på hotellrummet. Snacka om bra DNA bevisning, kan knappast bli bättre och starkare i det här målet : )
Senast redigerad av femtaliess 2019-07-24 kl. 16:12. Anledning: tillägg
Citera
2019-07-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Du min herre är helt efterbliven, jag har postat fakta, du börjar skriva om rasism. Du är en individ, med noll kunskap, noll realitet, du tordes inte ens jämföra högskolepoäng på PM. Är det inte bättre att du herr Pedofil, lägger ned och gömmer dig i en grotta, samt nästa gång du närmar dig barn så får vi helt enkelt arkebusera dig, gräva ner dig där du hör hemma!
Du som är helt vrickad som tror man är pedofil bara för man beskriver definitionen av det, alla som läser ditt sätt att formulera både i den här tråden och i dina tidigare inlägg i andra trådar kan se hur vrickad du är, till exempel dina rasistiska inlägg helt grundade på 0 vetenskap, bara för att folk i tråden här ska förstå att du har 0 trovärdighet i dina påståenden.
Citera
2019-07-24, 16:13
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Tatueringar? Var framgår det att hon hade sådana?
På de bilder jag googlat mig till. Nu finner jag inte bilderna, så jag kan inte länka. Det kanske finns någon annan här som kan vara behjälplig?
Citera
2019-07-24, 16:14
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Vadå lagligt och var står det att hon är 15 år? I Florida måste man dessutom vara 18 år för att det ska vara lagligt och officiella informationen är att hon är mellan 12 och 16 år.
(FB) Svensk skådespelare gripen i USA – för sex med minderårig
Citera
2019-07-24, 16:17
Medlem
junks avatar
Citat:
(FB) Svensk skådespelare gripen i USA – för sex med minderårig

Aha hade missat den tack
Citera
2019-07-24, 16:21
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Ja, fängelserna beskriver alltid ras ( för att minimera risk att fångar byter identitet och band och lättare identifiera vid rymning), vilket INTE är det samma som nationalitet. Vilket folk i denna tråd verkar ha väldigt svårt att först.

Aha, då förstår jag. Men rätt skön att de skiter i nationalitet, det är en brottsling helt enkelt i deras ögon. (Till skillnad från ASAP Rocky )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in