Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-08-06, 23:21
Medlem
Gärningsmannen finns på Lexbase.se som "Förekommande" i ett brottmål. Den här domen är väl den enda han fått?

Kollar jag sedan på Mrkoll.se kommer det upp en mening om att "Anders har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning". Och det stämmer inte.

Opålitlig söktjänst säger jag bara.
Citera
2019-08-06, 23:26
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Gärningsmannen finns på Lexbase.se som "Förekommande" i ett brottmål. Den här domen är väl den enda han fått?

Kollar jag sedan på Mrkoll.se kommer det upp en mening om att "Anders har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning". Och det stämmer inte.

Opålitlig söktjänst säger jag bara.

Det kommer snart
Citera
2019-08-19, 20:19
Medlem
steelis80s avatar
Någon som har koll på hur det går för spermakungen?
Citera
2019-08-19, 20:40
Medlem
mormedkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Personligen så tycker jag inte ett skit synd om gubben. Vidriga sexuella fantasier som jag förstår hans fru inte vill ställa upp på. Synd om barnen som har en sådan ynkrygg till farsa.

Ja och vem vet vad han gjort med och mot sina barn, kanske bara han och barnen? Fy fan. Och att jobba inom data, typiskt för pedofiler.
Citera
2022-12-31, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Han beskrivs som en outsider/nördig kille i ungdomen som aldrig hade tjejer, en typisk ”hagamannen” kille som aldrig fick tjejer och då bygger upp ett ”kvinnoförakt” och blir helt störd i huvudet...

Inte ett dugg synd om honom! Det är BO de är synd om samt hans fru och barn

Han var en helt normal kille under i sin skolgång och även på universitetet. Som jag förstår det har han förändrats men han kan inte ha förändrats så pass mycket. Bra att han anmälde sig själv, det visar ju på att han kanske har lite vett kvar ändå. Men det han gjorde tror jag inte någon riktigt kan förstå.
Citera
2022-12-31, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Min tro är att detta är jämförbart med att skära sig som ett exempel. Ett sätt att ångestlindra.
Tyckte mig ana någon text med adhd-relaterad text i något av det material han hade förmedlat på nätet. Stackars jävel.

En skillnad: att skära sig = bara man själv drabbas
D*lvanders äckliga agerande drabbade en oskyldig människa.
Senast redigerad av blomvattnare 2024-06-09 kl. 07:39. Anledning: maskat namn (a)
Citera
2022-12-31, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Han var en helt normal kille under i sin skolgång och även på universitetet. Som jag förstår det har han förändrats men han kan inte ha förändrats så pass mycket. Bra att han anmälde sig själv, det visar ju på att han kanske har lite vett kvar ändå. Men det han gjorde tror jag inte någon riktigt kan förstå.

Undrar om hon scannas för tidigt debuterande frontallobsdemens? Kan komma redan i 40-årsåldern och ge störda beteenden.

Troligare är väl en eskaleriöande sexuell störning.

Är det hans Facebook man hittar om man googlar? Där han skänker pengar till olika kampanjer.
Citera
2022-12-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Undrar om hon scannas för tidigt debuterande frontallobsdemens? Kan komma redan i 40-årsåldern och ge störda beteenden.

Troligare är väl en eskaleriöande sexuell störning.

Är det hans Facebook man hittar om man googlar? Där han skänker pengar till olika kampanjer.

Bilderna länkarna som postats här på flashback stämmer med namnet. Tråkigt att han har betett sig på detta sättet. Jag tror dok han ångar sig, vanligtvis en seriös kille.
Citera
2022-12-31, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Bilderna länkarna som postats här på flashback stämmer med namnet. Tråkigt att han har betett sig på detta sättet. Jag tror dok han ångar sig, vanligtvis en seriös kille.

I de lugnaste vatten… osv.
Tack för svar. Har du mer att berätta om hur han är, på jobbet eller så? Tyst och höll sig för sig själv eller en sån som tycker om att synas och höras? Det här var ju lite mer än oseriöst om man säger så.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in