Citat:
Ursprungligen postat av
TraXzman
Ordet anvnds ofta i de flesta sammanhang av de flesta och vem tycker att det ordet "massinvandring" (vilket det r) klingar gott, trevligt och attraktivt ? ... Fr mig lter ordet som vldigt negativt ptvingat samt hotfullt men 80 % rstade fr massinvandring r efter r, val efter val ... hur tycker dom - om ordet ?
Jag tnkte hur mnga omgngar pr r av massinvandring -definitionen vill dom ha innan ordet liksom saknar grund mening och lnsamhet pga av facit till dom eller ? ... Blir ordet massinvandring ombytt - omdpt till "lnsam invandring" av PK isterna senare pga av den negativa sanningen i minst ett rtionden bakt ?
De flesta sger inte massinvandring. De flesta sger invandring bara. Det rcker. De flesta tycker inte invandring r en s stor sak. 80 procent rstade inte fr stor invandring, men de kan acceptera viss invandring.
Hade du inte knt dig hotad av ordet massinvandring hade du knt dig hotad av ngot annat.
De flesta PK-ister r helt okej och normala mnniskor. Jag kan betraktas som en PK och har inget problem med det. Jag vnder grna p begreppen och sger: Alla ni som r PK; Var stolta ver det.
Jag vet inte vem som skapade ordet massinvandring. Vi kan dock ana att det var en motstndare till invandring.