Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2024-08-30, 20:43
Medlem
Cryptdwellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Jvligt skum film,Snyggt foto och fina bilder men man lr aldrig knna karaktrerna riktigt p djupet och varfr dom agerar som dom gr.
Leos karaktr fattar jag inte alls varfr han r som han r? Ond? God?.
Sg iallafall klart den uppdelat p 3 kvllar men ingen film jag kommer se om ngonsin.
D tycker jag The irishman r bttre.

det finns inte s mycket djup att bertta anser jag nr det kommer till just King Hale och Ernest Burkhart.
Jag ser bgge 2 som jvligt onda.
Dock r King Hale lttare att stta den stmpeln p.
Han manipulerar Ernest att mrda indianer med argumentet att deras tid r slut och att allt p ngot stt skulle vara guds vilja.
Nr allt kommer omkring s vill han t oljereserverna och alla cash... men i sin sjuka hjrna s har han hittat p en "moralisk" anledning till varfr de ska mrdas... de "ska ju iallafall bort" typ.
s det r vl "lika bra"
det bara stinker narcissist om fanskapet

Ernest visar ju sig ocks vara helt jvla strd i huvudet nr han tror att hans fru ska frlta honom med ppna armar trots att han sjlv varit delaktig i att frska mrda henne
sanningen om injektionerna fick hon nog efter sin tid p sjukhuset
och frskte sedan f sin "man" att erknna... men istllet ser han helt frvnad ut som om han inte vet ngonting
s... psykstrd skithg ven han... precis som sin farbror eller morbror
Senast redigerad av Cryptdweller 2024-08-30 kl. 20:48.
Citera
2024-09-01, 13:36
Medlem
Gav upp efter en timme. Noll spnning eller engagemang. Scorsese r slut som artist. Visst har det blandats hgt och lgt tidigare i hans filmografi men nu har det gtt ver tio r sedan han fick ur sig ngot sevrt (Wolf of Wall Street).

Har inget strre hopp infr framtiden, en biografi om Roosevelt med Leo i huvudrollen lter som ett nytt smnpiller i stil med The Aviator.
Citera
2024-09-01, 17:30
Medlem
jag tyckte filmen var helt ok.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem