Citat:
Ursprungligen postat av
patrixx
Nytt avsnitt ute nu. Jag har verkligen förstått de här åren att väldigt många människor inte kan överväga vissa saker. Och som jag brukar säga - Kan man inte ställa en fråga är det inte möjligt att få svar på den. Vi lever i en medeltid men renässansen växer sig starkare för varje dag. Allt fler kan exempelvis ställa sig frågan om huruvida virus existerar och konstatera att det aldrig bekräftats vetenskapligt. Och då blir det lättare att inse att raketer inte kan skapa framdrift i rymden och att Jorden inte kan kretsa kring Solen.
Ha det /Patrik
Eftersom jag som tidigare meddelats gått med i Illuminati kan jag nu omedelbart avfärda alla dessa bisarra påståenden. Jag har redan varit med på två möten, burit den ceremoniella toppluvan och planerat nästa års världshändelser (förhandstips: skådespelaren som porträtterar "Putin" kommer verkligen att få jobba för lönen!). Vi tar det i ordning:
* Virus finns naturligtvis. Dock är de inte de självreplikerande cellparasiter som "vetenskapen" har lurat i er, utan de är små rödnästa gubbar som löser korsord inuti blodådrorna samtidigt som de sparkar på blodplättarna. Anledningen till att man blir snuvig när man är förkyld är att gubbarna klättrar upp i näsgångarna och loskar - mycket obehagligt!
* Självklart kan raketer flyga i rymden. Rymden är dock inte det tomrum som så kallade "astronomer" och "fysiker" påstår, utan det består av en genomskinlig massa gjord av lika delar gelatin och vattenglas. Detta ämne kan raketer "ta spjärn" mot och flyga runt i hur mycket de vill.
* Att solen kretsar kring jorden är också nonsens. Jorden, månen och solen kretsar alla kring en pensionerad civilingenjör vid namn Eben Silltoft. Eben har ett snöre som han fäst alla himlakropparna med, och kan genom att dra i det kontrollera omloppsbanorna och viktiga fenomen såsom solförmörkelse. Men Eben börjar bli lite för gammal för det här, så Illuminati letar nu efter en frivillig som kan ta över - kontakta mig om du är intresserad!
Ja det var vad jag kunde berätta så här långt. Ser fram emot nästa avsnitt av Radio Cui Bono!