• 6
  • 7
2019-08-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joel559
www.nettotobak.com är billigare än snusbolaget. Skulle nog säga att det är bättre också. Har bara handlat därifrån sedan snusbolaget blev svindyrt.

Faktiskt snäppet dyrare med frakt. Blev nyfiken så fick kolla upp det där.
Citera
2019-08-24, 16:40
Medlem
Dr.hankeys avatar
Har aldrig haft problem med dem utan allt ifrån ordrar till annulering och adressbyte har fungerat tiptop.
Citera
2019-08-24, 17:01
Medlem
Emlows avatar
Har faktiskt inte heller haft problem med dom, kan vara så att de missat ditt ärende hos kundtjänst (känner inte till ifall den är outsourcad, dålig eller annat) och behöver en liten push, ibland kan det behövas hos större bolag oavsett hur ruttet det egentligen är.
Citera
2019-08-25, 11:33
Medlem
Snusbolaget är väl ändå långt ifrån en "scam" eller "oseriösa". Det kan vem som helst med tillgång till internet ta reda på själv genom att kolla upp bolaget i detalj. Nettotobak däremot som några här handlar hos, där kan man ju diskutera hur seriösa dom är med tanke på de problemen med rättvisan som uppdagades i höstas/vintras som fortfarande väntar åtal (googla upp det också om ni vill).

Väldigt oseriöst däremot är det att starta en tråd på flashback och varna för ett företag när en bekant inte fått svar på ett mail. Sluta smutskasta företag utan att ha belägg för det. Hade dom sagt att dom inte tänker kompensera din far så hade det varit befogat, men än så länge är det ett kundtjänstärende som tar lite längre tid än det borde.
Citera
2019-08-30, 10:06
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Alltså, vad pratar du om?

Såväl ni som ts är fria att hävda vad ni vill, där gör jag ingen skillnad. Skillnaden ligger i vilka slutsatser man drar baserat på sin egen upplevelse. Att flera kommentarer i tråden vill mena på att ts historia måste vara fabulerad eftersom deras upplevelse är en helt annan, där har vi problemet. Har ts dragit motsvarande slutsatser? Nej. Samma typ av kommentarer hittar du alla trådar om erfarenheter av olika företag, därav mitt behov av att agera trådpolis och ventilera. Är du för dum för att förstå vad jag försöker säga eller anstränger du dig väldigt, väldigt hårt för att misslyckas? Det är en väldigt tydlig skillnad mellan det jag försöker säga och det du beskriver ovan.

Historierna blir inte anekdotisk bevisföring förens det används som bevisföring och då i en kontext där man försöker belägga ett påstående, men fortsätt tramsa på med dina halmgubbar. Om du har svårt att förstå vad jag och andra vuxna försöker säga så var då ärlig med det, det blir bättre för alla i slutändan.
Tack för att du finns!

Vet inte hur många gånger jag fått förklara att ett företag kan vara hur bra som helst fram tills något går snett. Där visar de sina rätta färger.

Att ta betalt, packa en låda och lämna till postnord klarar vem som helst av. Att göra rätt för sina kunder klarar färre av.
Citera
2019-09-01, 11:06
Medlem
gärningsmans avatar
Har också handlat från snusbolaget många gånger och hat aldrig varit några problem. Bra priser och snabb leverans.
Citera
2019-09-01, 21:19
Medlem
Mitch-Moons avatar
Har inte heller haft några problem med SB. Jag handlar dock nu hos snusnetto.com, billigare, gratis frakt och godis.
Citera
2020-09-01, 11:35
Medlem
Hmm, jag har handlat hos Snusbolaget sedan 2012, tror jag det är.
Det brukar bli sisådär 12-16 kg råtobak och diverse essenser.

En gång har det blivit fel, jag fick fyra lådor Prillan Original istf Grov.
Fixades snabbt och elegant!
Citera
2024-02-07, 14:41
Medlem
Haft mer problem än vanligt senaste tiden när jag beställer varor till paketbox. Ja, det är snusbolagets fel och inte instabox.
Citera
Igår, 16:14
Medlem
OffLimitss avatar
Jävla Snusbolaget säljer snus med Bensapyren i, när jag försöker reklamera eller få kontakt med dessa hjon hänvisar de till leverantören British American Tobacco (BAT). Dessa har inte svarat på mejl på 6 veckor.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in