Citat:
Ursprungligen postat av
tuffkatt
Alltså, vad pratar du om?
Såväl ni som ts är fria att hävda vad ni vill, där gör jag ingen skillnad. Skillnaden ligger i vilka slutsatser man drar baserat på sin egen upplevelse. Att flera kommentarer i tråden vill mena på att ts historia måste vara fabulerad eftersom deras upplevelse är en helt annan, där har vi problemet. Har ts dragit motsvarande slutsatser? Nej. Samma typ av kommentarer hittar du alla trådar om erfarenheter av olika företag, därav mitt behov av att agera trådpolis och ventilera. Är du för dum för att förstå vad jag försöker säga eller anstränger du dig väldigt, väldigt hårt för att misslyckas? Det är en väldigt tydlig skillnad mellan det jag försöker säga och det du beskriver ovan.
Historierna blir inte anekdotisk bevisföring förens det används som bevisföring och då i en kontext där man försöker belägga ett påstående, men fortsätt tramsa på med dina halmgubbar. Om du har svårt att förstå vad jag och andra vuxna försöker säga så var då ärlig med det, det blir bättre för alla i slutändan.
Tack för att du finns!
Vet inte hur många gånger jag fått förklara att ett företag kan vara hur bra som helst fram tills något går snett. Där visar de sina rätta färger.
Att ta betalt, packa en låda och lämna till postnord klarar vem som helst av. Att göra rätt för sina kunder klarar färre av.