Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-03-05, 16:22
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Jag har aldrig haft något intresse för hantverk och snickerier men skall nu lägga in laminatgolv i min lägenhet.
Klarar vilken amatör som helst sånt eller bör jag kalla in en snickare? Min kompis sa att man lär sig på youtube.

Jag skulle nog vilja påstå att bara man inte har tummen mitt i handen utan kan hantera en såg och en hammare så kan man lägga ett klickgolv. Du kan kolla på youtube hur man gör men det brukar även följa med en bra beskrivning med golvet som förklarar allt i enkla steg med bilder.
Citera
2020-03-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Jag skulle nog vilja påstå att bara man inte har tummen mitt i handen utan kan hantera en såg och en hammare så kan man lägga ett klickgolv. Du kan kolla på youtube hur man gör men det brukar även följa med en bra beskrivning med golvet som förklarar allt i enkla steg med bilder.
Borde kanske klara det, har väl inte tummen mitt i handen utan har bara inte intresserat mig tidigare.
Visst är det så att man kan ta en billigare sort i rum som inte utsätts för mycket påverkan av fukt, som kök och hall?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in