Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Stort tack.
Har det framkommit nån gång om det var en utbytesstudent eller en svensk? Att påstå att det bara regnar i Lund kan tyda på att det är en utländsk, staden är inte direkt känd som mer regnig än någon annan med svenska mått mätt.

Jag har inte sett offrets identitet, eller ursprung, någonstans. Förstår ärligt talat inte relevansen heller?
Citera
2020-08-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Stort tack.
Har det framkommit nån gång om det var en utbytesstudent eller en svensk? Att påstå att det bara regnar i Lund kan tyda på att det är en utländsk, staden är inte direkt känd som mer regnig än någon annan med svenska mått mätt.
Hon har långt cendréblont hår i alla fall. Tror inte på utbytesstudent.
Citera
2020-11-10, 00:22
Medlem
Jaha hur fan gick det då? Man läser om alla dessa dåd och man läser sedan även här på Flashback och det är BRA men sedan bara glöms de bort. Alla dessa mångkulturella väldåd och dess konsekvenser.

Hur gick det?
Citera
2020-11-10, 01:47
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaceGirlWanker
Jaha hur fan gick det då? Man läser om alla dessa dåd och man läser sedan även här på Flashback och det är BRA men sedan bara glöms de bort. Alla dessa mångkulturella väldåd och dess konsekvenser.

Hur gick det?

Hur menar du att det glöms bort?
Läser du igenom tråden klarades väldigt mycket upp rent informellt och tydligt, även snabbt rent tidsmässigt.

Vad jag fick höra var polisen på plats och evakuerade huset på personer omgående efter explosionen. Restaureringsarbetet är troligtvis avklarat nu och de boende är tillbaka.

Om du tänker på den sorgliga händelsen att en kvinna blev indragen i korssmällen så rekommenderar jag dig att läsa föregående sida i denna tråden.

Jag skulle kunna dock flika in med en personlig åsikt å säga att allt du läser om - läser även andra personer och använder samma information på sitt sätt.
Så om du säger att det glöms bort tror jag att det mer talar för hur du hanterar och lagrar information, och det är kanske lite konstigt att skriva detta - men du vet varje gång du får upp alternativ om att hantera cookies på olika sidor du besöker (där många väljer att godkänn o gå vidare), testa att läsa igenom hur dom väljer att hantera ALL data. Pro tip: alla sidor har sina specifika cookies och kan tillämpa sina specifika ändamål.

Edit: jag antar att du menar om någon blev dömd för det. Nej det vet jag ej.

Men jag tänker lite som Leif G.W och tror att han hade nog sagt att ett bombdåd för att utmärka en hotbild där en totalt oskyldig individ blir drabbad - den gärningsmannen ser du inte röken av. Men i dessa tider blev det säkert applåder under bordet i vilket fall.
Senast redigerad av grekkoz1 2020-11-10 kl. 01:53.
Citera
2022-09-06, 19:45
Medlem
spoilers avatar
"Caroline råkade gå förbi en utplacerad bomb i Lund, och skadades allvarligt – tre år senare har hennes ansikte läkt, men hon har kraftigt nedsatt syn på sitt ena öga."

https://sverigesradio.se/artikel/car...ad-hansynslost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in