Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 00:20
  #841
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag har massa saker jag borde göra i mitt liv, men jag tycker hon är så fascinerande. Hon är verkligen en 13-åring i en vuxen kropp. Vill ha bad boys. Vill inte jobba. Gör "coola spex" i trapphuset. Pratar med en bebisröst. Blir ihop med psyksjuka (bevisligen på papper) personer över internet där dom ska gifta sig och dom träffas aldrig, men relationen består främst av videosamtal 18 timmar om dagen och att hon skapar dom på The Sims och lägger upp innehållet.
Hon verkar ha mejlkontakt med någon 70 årig gammal c-kändis som hon tycker ser tuff ut i USA men som dissat henne (!!!!) för att han tycker hon är för mycket yngre, fast hon limmar på honom. Hon äter inte grönsaker. Hon har aldrig haft ett vanligt jobb. Hon kan inte bli ihop med vem som helst för att hon minsann är en kändis och att personen ska veta att tidningarna kommer skriva spaltmeter om hennes eventuella relation.

Hon är lyteskomik men hon förstår det inte. Vilket är fantastiskt.

Klimpens nya är inte så kul, hon känns mer som din fulla insiktslösa farbror på facebook som postar bilder på "The joker" med texter om att han är "lojal men farlig för dom som sviker honom", som att hennes självbild är att hon är Cissi Wallin (bevisligt farlig för folk hon anser svikit henne) men egentligen skulle hon behöva boendestöd.
Jag får för mig att hon är ganska gränslös sexuellt, eller åtminstone går hon att manipulera ganska enkelt. Klimpen förstod nog inte att utnyttja de möjligheter han hade i sina händer. Han känns inte särskilt skarp och är nog ganska mellanmjölk under sin image. I andra, mer kompetenta händer, skulle Ewe säkert gå att forma till en riktig liten slyna som gör allt vad pappa säger.
Citera
2024-04-28, 17:27
  #842
Medlem
Nomenescios avatar
Bred kvinnosmak har han iaf, gamle klimpen. Ewe är ju hjärndöd men hon gick att titta på. Den här nya ser ut som när en treåring kladdat svart färg på en välgödd julgris.
Citera
2024-04-28, 21:05
  #843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomenescio
Bred kvinnosmak har han iaf, gamle klimpen. Ewe är ju hjärndöd men hon gick att titta på. Den här nya ser ut som när en treåring kladdat svart färg på en välgödd julgris.

Oj detta kommer svida i sjukpensionärens ögon. Snart kommer ett instainlägg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback