Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2019-11-15, 11:35
Medlem
dufrianords avatar
Izabella P Red Ice idag! Sweden's Imported Problems: Criminal Gangs, Explosions & Rape
https://redice.tv/red-ice-tv/swedens...sions-and-rape
Hoppas de gick bra inte hunnit lyssna n men de r mnga som undrar vad som hnder i Sverige nu men jag tror hon r perfekt fr bertta.

Twitter stngde ner Izabella med en bluffregel, sa att hon var minderrig nr ldersgrnsen r 13 r!
Hennes nya r https://twitter.com/izabellanilsso1
Citera
2019-11-15, 13:42
Medlem
maxorrs avatar
Ja varfr inte.. utreda exakt varfr vi inte behver ett folkutbyte och parasiter och exakta vrden fr vad som behvs och inte behvs fr vlfrdens utveckling
Citera
2019-11-16, 01:34
Medlem
dufrianords avatar
Andra sprk uppmrksammar Izabella bttre n svenska och engelska, Italien verkar vara de bsta.

En p tyska som jag tycker sammanfattar Izabella och Greta vldigt bra.
Globalism vs. Nationalism: https://www.epochtimes.de/politik/eu...77.html‬
Two political movements in Europe have young spokespersons from Sweden: @GretaThunberg can count on full support of the media, politics and the eco-lobby, and @izabellanilsso1 only on their silence, but is a real Swedish hero!
Citera
2019-11-16, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samqrystal
Ja ingen dum id alls. Det skulle mycket vl behvas ett yngre ansikte utt som kan stlla politiker till svars d de sjlva avskaffa tjnstemannaansvaret tex. Och bara stlla dem frgor live i tv nr inga journalister med frskrivna frgor r dr och tramsar. En flicka som kan stlla sig upp framfr 7-klvern och sga rtt ut varfr har ni frstrt mitt land och min framtid, Ni sitter tryggt dr uppe p era hga hstar utan tjnstemannaansvar. Lgnerna haglar och era plnbcker fylls ut allt mer. Frtroendet mot samhllskontraktet r brutet d ni inte lngre arbetar fr svenska folkets vl utan ni har en annan agenda tydligen som r att kra landet Sverige i botten. Ett av vrldens mest rustade lnder ,med oerhrt mycket att vara stolt ver. Har ni lyckats frstra med ert integrationsprojekt kosta vad det kosta vill! Ett land som var vlknt och som folk frn fjrran sg upp till och applderade, skmde ni ut p rekordtid! Jag personligen ser bara korruption och vntjnster hit och dit nr 7☘️ Str dr och ler sina falska leende och utan ryggrad . Allt fr att roffa t sig s mycket som mjligt sjlv, ingen journalist vgar stta sig med makthavarna och vga stlla riktiga frgor som folket vill ha svar p. Nr r det nog.
Problemet r att massmedia aldrig skulle frmedla hennes budskap. Dessutom skulle hon utsttas fr hot och attentat av bidragsblattar, ett outhrdligt liv fr en ung tjej.
Citera
2019-11-16, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonsson
Hur tror ni en "Greta" mot invandringen skulle tas emot? T.ex. "Skolstrejk mot massinvandringen". Grna en snygg blondin i 16 rs-ldern, om man nu fr sga s... Kommer vnsterpatrasket att trakassera henne? Skulle hon f lika mycket uppmrksamhet som "Klimat-Greta"?

Det har skert funnits men personen har istllet blivit s sjukt trakasserad att den har tagit livet av sig, familjen har skert flyttat p sig p grund av trakasserier mot vriga familj. Ingen std av media,polis eller kommun.
Dom hade skrmt henne till tystnad.

Sen tror jag minst p iden med en snygg ung tjej. Men det r ju dom som lper strst risk att bli vldtagen. Tjejer som ser ut som Greta aka vnstern, kommer aldrig bli vldtagen och drefter r dom inte rdda fr invandrare som en snygg tjej r.

En tjej som har handikapp lper strst risk att man tycker synd om.
Citera
2019-11-16, 08:27
Medlem
Shackblafs avatar
Mnga unga vill vara rebell och det blir ju lite svrt att vara det om man gr p den breda vgen som etablisemanget pekat ut med hela handen. Har svrt att tro att precis alla unga lrt sig "tnka rtt" s till den milda grad att man inte kan formulera ngra egna tankar utanfr pk-normen. Som mnga andra i trden redan uppmrkrammat s r det inte lngskt att tro att unga tjejer som tnker utanfr PK-ramarna helt enkelt inte fr komma till tals. (Hur mnga som inte tittar p Swebbtv har hr talas om Izabella Jarvandi?) Inte unga killar heller fr den delen.

Borde inte det gda ett stort missnje band ungdomar att endast pk-tankar r tilltna? Knner mig halvt kvvd som vuxen i detta samhllsklimat, tror att jag hade mtt riktigt dligt om jag varit tonring. Man mste ha ett psyke av stl fr att vandra runt i denna dingding-vrld utan att bli tokig.
Citera
2019-11-16, 09:35
Medlem
Felstavarens avatar
Det hade inte fungerat, nej. Grejen med Greta r inte just Greta, det r den mediala maskinen runt Greta som r den verkliga kraften. Det r den som vrlar ut ett konformistiskt budskap tillsammans med henne och fr henne att se kraftfull ut.

Greta sjlv r ett barn med aspergers, ett aspergersbarns rttspatos och smala fokusfrmga. Hade hon fokuserat p ett annat mne, typ invandring, s hade vi frmodligen inte knt till henne idag. Man hade aldrig lyft fram henne som man gr nu.
Citera
2019-11-16, 11:07
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
En 16ring som fresprkar en begrnsad migrationspolitik och lutat sig p fakta har aldrig ftt den uppbackning Greta har. Om ingen har noterat det globalisterna anvnder klimatet fr att propagera fr mer invandring Greta r den perfekta frgrundsgestalten hon ser ut som 12r vilket vcker sympati hos ldre kvinnor och ldre mn, den som kritiserar ett barn kallas fr hatare och klimatfrnekare. Msm och globalisterna har gtt bananas och anklagat hgern fr att utnyttja barn i propagandasyfte utan att ens blinka och utge ngon form av sjlvkritik.

Precis, dessutom s skulle aldrig Soros stdja nn sn ekonomiskt heller LOL
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in