Citat:
Ursprungligen postat av
Brodrude
Asså att vara otroligt seg i att svara har ju inget med "Det enda ni bekräftar, är att ni baserar er självbild på hur ni bedöms av kvinnor." är man seg så har tåget gått. Asså inte så att man är på jobbet och får ett sms och inte kan svara då, sådan är jag själv. men väntar man fan två dygn så anser jag att man är knappast redo för att ha tid med någon annan i sitt liv och ett sånt liv vill inte jag leva och jag själv har tid att ge mer än så...
Asså jag gör väl inget annat än jag skulle gjort IRL varken mer eller mindre... Ett kort meddelande som... Nä nu tycker jag du du börjar vara väl seg i dina svar. Jag är inte särskilt imponerad och ställer mig därför öppen på dejtingmarknaden igen.
Varför bryr du dig? Finns inga bestämda regler för hur förhållanden ska vara, du kan knappast tillämpa ditt eget perspektiv och förvänta dig att andra ska korrigera sig efter det, du vet att det inte är så det funkar.
Så du skriva det ena och det andra om hur saker ska vara, det har noll betydelse.
Det enda som betyder något är vad du kan tillämpa.
Så sitt inte och hitta på en massa intriger, som bäst kommer du bränna din tid på nada och dessutom är det jävligt kvinnligt att hålla på så. Bättre att behålla din värdighet och fokusera på dig själv.
Stoicism, kolla upp det, tror det skulle göra dig gott att ta åt dig lite av vad det innebär.