Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-24, 22:47
  #1
Medlem
Soulwells avatar
Vart kan jag som 21-årig kille spela teater i Stockholm? Inte analysera dramaturgitexter, utan faktiskt spela/utföra teater fysiskt i grupp med andra människor? Har kollat lite och allt kostar flera tusen. Som nuvarande student blir det svårt för mig att betala en sådan summa.

Förslag uppskattas!
Citera
2019-09-24, 22:59
  #2
Medlem
kristofferGs avatar
Kungliga dramatiska teatern.
Citera
2019-09-24, 23:26
  #3
Medlem
Bajskatts avatar
Ja det undrar jag med... tänkte söka in på dramaten, sno Persbrandts gamla fru om det är ok för Uf lundell, Persbrant, Zlatan ,Leif .GW, Göran Persson (f.d Edward person i ett tidigare liv som hittat tillbaka till skånska slot och herrasäten viskade en örn i nåt konstigt tillstånd ) Dom ta4r örnhammaren. från skåne.


Då blir jag känd i pressen och då kan inte staten ge sig sig på mig mig längre, tillåts vara lycklig , knulla och spela ljuv spansk gitarr för henne. Som Lisa Ekdahl, elkler henne såklart.

Vi kan ju ta ett tvångsgifte Lena Endre ?

Eller så kör vi den där hemliga beundrare på tv3 som hade premiär ikväll…. snälla skicka det här till henne !!!

Vafan ni har ju såna jävla män till våldtäktsvin där inne så ni måste ge tillbaka lite genom att knulla med snälla incels… vi finns här för er … knulla oss.

Men jag är ju den märkligaste fisken nånsin…. Kvastfeningen från indiska oceanen…..
__________________
Senast redigerad av Bajskatt 2019-09-24 kl. 23:29.
Citera
2019-09-26, 17:23
  #4
Avstängd
Vad är det som kostar? Att köpa en egen teater? Du får väl börja i liten skala på gatan, kostar inget alls
Citera
2019-09-27, 17:13
  #5
Medlem
Det absolut billigaste och socialt acceptabla är att du själv gör dig till åtlöje via nätet på valfri webbplats eller app. Lycka till!
Citera
2019-10-12, 11:50
  #6
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulwell
Vart kan jag som 21-årig kille spela teater i Stockholm? Inte analysera dramaturgitexter, utan faktiskt spela/utföra teater fysiskt i grupp med andra människor? Har kollat lite och allt kostar flera tusen. Som nuvarande student blir det svårt för mig att betala en sådan summa.

Förslag uppskattas!
Fattar inte, det kostar väl ingenting att gå med i en fri teatergrupp och tillsammans spela teater? Sedan om man får sätta upp det hela på en riktig teater med betalande publik är väl en annan fråga.
Citera
2024-01-07, 17:52
  #7
Medlem
Det finns många teatrar i stockholm, jättejättejättemånga snackar vi om här... Så det är bara att försöka hitta en teater för dig... Det är nog väldigt svårt att komma in på alla teatrarna dock de är väldigt privata av sig de flesta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback