• 2
  • 3
2024-03-26, 19:52
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Betalar du 800 kr för en avsugning, va fan är du Hunter Biden eller?

Det var många år sedan nu. Nu när jag har familj och barn att ta hand om kan jag inte spendera våra pengar hursomhelst. Tycker du att 600-800kr för en avsugning med munsprut är dyrt? Borde väl kosta ännu mer idag?
Citera
2024-03-26, 20:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det var många år sedan nu. Nu när jag har familj och barn att ta hand om kan jag inte spendera våra pengar hursomhelst. Tycker du att 600-800kr för en avsugning med munsprut är dyrt? Borde väl kosta ännu mer idag?

Jag anser liksom 99.9 procent av män att en avsugning ska vara gratis, annars kan det vara.
Citera
2024-11-04, 02:31
Medlem
DrDoaks avatar
Hur går det till med pris? Jag har varit med om flera gånger att thaibrudar har börjat ta mig på kuken (utan att själv ha frågat eller bett om det). Om man säger ja till happy ending, får man då ett pris som man ska tacka ja till för att få det? Jag har varit hos flera ställen men tackar alltid nej då jag inte vill göra något olagligt.

Händer det någonsin att man får ett gratis handjobb? Flera av tjejerna säger att jag är snygg, men det tror jag mest är ett säljknep för att man ska bli kåt och betala.
Citera
2024-11-04, 06:13
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Hur går det till med pris? Jag har varit med om flera gånger att thaibrudar har börjat ta mig på kuken (utan att själv ha frågat eller bett om det). Om man säger ja till happy ending, får man då ett pris som man ska tacka ja till för att få det? Jag har varit hos flera ställen men tackar alltid nej då jag inte vill göra något olagligt.

Händer det någonsin att man får ett gratis handjobb? Flera av tjejerna säger att jag är snygg, men det tror jag mest är ett säljknep för att man ska bli kåt och betala.

Varför tror du dom säger det?
Citera
2024-11-04, 07:20
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Händer det någonsin att man får ett gratis handjobb?

Nej.

Citat:
Flera av tjejerna säger att jag är snygg, men det tror jag mest är ett säljknep för att man ska bli kåt och betala.

Du tror rätt.
Citera
2024-12-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Nej.

Du tror rätt.

En jag gick till för några år sedan gav det utan att fråga och ville inte ha något extra för det, utan det ingick i själva massagen.
Citera
2024-12-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanan9213
En jag gick till för några år sedan gav det utan att fråga och ville inte ha något extra för det, utan det ingick i själva massagen.
Samma för mej i Torrevieja/Spanien för några år sedan!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in