Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-11-08, 22:40
Medlem
GastonLeMans avatar
Väldigt gapig och otrevlig.
Den sista man skulle bjuda på middag.
Hur kan en sån överhuvudtaget få tv-tid, vill kanalerna minska tittarantalet för att öka folkhälsan på nåt sätt?
Citera
2024-11-09, 00:03
Medlem
Han har inte visat något av sin komikertalang i Förrädarna iallafall .
Citera
2024-11-09, 03:43
Medlem
Spännande ändå att våra referensramar är så olika. Har sett honom i några program och tycker han förgyllt dessa med sin rappa humor och varma utstrålning. Inte för att jag bryr mig nämnvärt, uppfattar inte honom som direkt speciell, bara en go och skärpt kille som är bra på det han gör. I min värld är det han levererar i rutan en större bedrift än att komma in på juristlinjen och att ta sig igenom nästan hela den. Kräver inte så mycket om man normalbegåvad tänker jag. Att sedan falla på exjobbet som kräver mer än att bara go with the flow, och istället sjunka djupt in i sidoverksamheten talar för adhd, absolut. Att styra upp ett exjobb kan vara en bedrift, särskilt med adhd, men juristlinjen har jag alltid sett som en av de enklare vägarna in i arbetslivet, särskilt efter att ha läst JIK:en. Gör man bara det man blir tillsagd är det inga konstigheter tänker jag. Utmaningen med den utbildningen är väl att hålla sig på topp alla åren om man tänker sig ett karriärval som kräver de bästa betygen. Om man bortser från det självständigare exjobbet då och att man behöver hänga med en del folk som inte är så sköna under tiden.
Citera
2024-11-09, 13:48
Medlem
Fibululans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halleluljah
Spännande ändå att våra referensramar är så olika. Har sett honom i några program och tycker han förgyllt dessa med sin rappa humor och varma utstrålning. Inte för att jag bryr mig nämnvärt, uppfattar inte honom som direkt speciell, bara en go och skärpt kille som är bra på det han gör. I min värld är det han levererar i rutan en större bedrift än att komma in på juristlinjen och att ta sig igenom nästan hela den. Kräver inte så mycket om man normalbegåvad tänker jag. Att sedan falla på exjobbet som kräver mer än att bara go with the flow, och istället sjunka djupt in i sidoverksamheten talar för adhd, absolut. Att styra upp ett exjobb kan vara en bedrift, särskilt med adhd, men juristlinjen har jag alltid sett som en av de enklare vägarna in i arbetslivet, särskilt efter att ha läst JIK:en. Gör man bara det man blir tillsagd är det inga konstigheter tänker jag. Utmaningen med den utbildningen är väl att hålla sig på topp alla åren om man tänker sig ett karriärval som kräver de bästa betygen. Om man bortser från det självständigare exjobbet då och att man behöver hänga med en del folk som inte är så sköna under tiden.

Riktigt falsk och obehaglig människa.
Den som inte kan se det är väldigt lättlurad.
Citera
2024-11-10, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Annullera hans medborgarskap och utvisa honom.

Amen på det!
Citera
2024-11-12, 21:22
Medlem
Tycker hans vansinniga avslutning på avsnitt 3 var intressant. Är han skogstokig eller var det en plan som han kommer backa ifrån?
Citera
2024-11-13, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Hur kan en sån överhuvudtaget få tv-tid, vill kanalerna minska tittarantalet för att öka folkhälsan på nåt sätt?

Nä, du vill inte bjuda en sådan som honom på middag. De sitter på huk vid en grop och äter med den handen som de inte torkar sig i röven med.
Citera
2024-11-13, 21:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Får psykopatvibbar.
Citera
Igår, 22:29
Medlem
Letrangeres avatar
Han är en mycket osäker liten vek kille, försöker blåsa upp sitt ego men det faller alltid platt.

Han är inte ens en tiondel så rolig som Özz Nujen som jag inte ens tycker är vidare rolig.
Citera
Idag, 00:32
Medlem
Tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan

Tråkig på fest är han nog i alla fall inte. Verkligen spännande att så många stör sig så enormt på just honom. Gapiga tv-personligheter är väl mer regel än undantag? Själv har jag svårast för skrikiga hejaklacksledare till programledare i lekprogram men det är ju en annan sorts gapighet som de flesta verkar fördra eller till och med gilla.

Tillägg. Har inte sett Förrädarna, men har hört det i bakgrunden och klarar inte av den sortens skränighet heller. De lekprogram jag sett honom i var i SVT som brukar hålla skränigheten på en annan nivå.
Senast redigerad av Halleluljah Idag kl. 00:42. Anledning: Tillägg
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in