Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2007-01-23, 01:03
Medlem
Peatreas avatar
jo då har man täckt ungefär alla baser som är möjliga på stillisar
Citera
2007-01-23, 22:24
Medlem
Psychonautixs avatar
Känner igen mig i det där hehe. Nog för att jag petat i mig både det ena och det andra så har nog inga vansinnesdåd kommit upp i de nivåer jag lyckats med på stilnoct Att just ta 2 st för att sova men sedan sitta kvar för man är upptagen med folk på msn har visat sig vara ett mindre framgångsrikt recept... En rätt udda/komisk sak som jag lyckats med var när jag fick för mig att gå ut och fota i ett rätt förvirrat tillstånd mitt i natten (minns inte hur mycket jag tagit). Dagen efter var kläderna skitiga och jag hade minnen av att ha gått vilse i en mörk djungel, förföljd av skuggvarelser som ledde mig till okända platser. Men när jag kollade de suddiga bilderna sen så insåg jag att jag bara hade yrat runt i ett lokalt parkområde ett kvarter ifrån mig Tack o lov såg ingen mig. Hoppas jag...
Citera
2009-02-22, 00:03
Medlem
Vildsints avatar
Är ni inte rädda för att dö när ni håller på så här?
Citera
2009-02-22, 00:12
Medlem
sventumbas avatar
Har också kommit på den lysande idén att gömma knarkstashen när man oavsiktligt käkat upp en ansenlig hög med stilnoct till nattamat... piller och pulver i alla dess former och färger som jag fortfarande inte en susning om vart fan de ligger någonstans...
Citera
2009-02-22, 05:09
Medlem
Cancertids avatar
Stilnoct + alkohol är som vanligt en helvetes resa.
Hoppas du har lärt dig något. Det kan vara kul tills man gör bort sig så fatalt att det att aldrig går att reparera.
Citera
2009-02-25, 09:38
Medlem
starving-artists avatar
Blir helt knäpp när jag tar stilnoct. Alla hämningar släpper och jag vill bara stoppa i mig allt möjligt.
Igår till exempel tog sambon och jag två stilnoct vardera och rätt som det var så satt vi i soffan och jag hade rullat två småttingar med Spice Arctic/Genie- blandning. Sedan tänkte vi att vafan, vi spanar in Hawaiian Baby- fröna!
Sagt och gjort, jag krossade några med tången och hällde över varmt vatten i en kopp. Så rökte vi.
Sambon blev helbäng igen, och eftersom hon skulle ha testat fröna men inte var kapabel, så körde jag på dem istället. Fick hjälpa sambon i säng, och efter något tag började verkligheten bli lite vag i kanterna.
Kommer inte ihåg så värst mycket men jag hade inte vågat släcka hallampan utifall att 'något skulle komma', haha!
Vaknade ovanligt tidigt och misstänker att jag inte sovit särskilt länge, men utöver det är det helt blankt.
Känner mig konstig idag, på ett skönt sätt. Kroppen känns ganska sliten men världen är sjukt vacker idag och alla intryck känns fräscha.

Grejen är att jag är extremt osäker på fröna t.o.m. under rökmixrus, och vi hade planerat att låta en vän testa dem innan vi körde dem. Det säger ju en del om hur stilnocten spökar till det i hjärnan.
Citera
2009-02-28, 05:38
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starving-artist
...

Det säger ju en del om hur stilnocten spökar till det i hjärnan.

Är det inte bra sjukt hur det helt plötsligt känns helt okej att ge sig in i vilka djävla dumheter som helst en helt vanlig vardagkväll efter att ha knaprat en två-tre stilnoct? Vaknar på soffan mitt i natten när man ska till jobbet dagen efter, undrar vad som hänt, och upptäcker att man druckit en massa sprit och knaprat en karta stilnoct mer än planerat och gärna lite andra droger man hade i förrådet sen tidigare..
Citera
2009-02-28, 15:30
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Har gjort mycket dumma/sjuka saker på stilnoct men det mesta kommer man ju inte ihåg

Det värsta jag vart med om va när jag o en kompis delade på en 100 burk med stilnoct. Hade en minneslucka på ca 3 dar.
Vi tog de första vid ca kl 10-11 tisdag förmiddag och när vi vakna upp ur minnesluckan va kl ca 17.30 torsdag efetrmiddag.

Ångesten var enorm.

På den tiden hade jag lyckats slarva bort/slösa upp 1000 kr och slängt bort min lustgassifon värd 500

Nu försökte ju TS ta stillisar för att sova så det här kanske är OT.
Jag läser mycket om folk som dig och jag frågar mig alltid "Vad fan trodde ni skulle hända?!?" .
Förstod för cirka tio år sen att benz var något ganska trevligt och att morsans sömntabletter (stilnoct) var åtminstone besläktade med benz. Tog mig kanske en halvtimmes internet-research för att inse att det var en riktigt jävla usel idè att käka dom i annat än medicinskt syfte.
Kan säga att jag under åren har slängt i mig en jävla massa olika droger utan större betänkligheter men tanken har inte ens föresvävat mig att ta stillisar om jag inte ligger i sängen.
Vad är ni för människor egentligen? Är ni såna som tycker att en änglatrumpet-tripp på Liseberg låter lockande?
Citera
2012-01-24, 01:19
Medlem
Sätt uppe supersent och kunde inte sov. Jag tog först 2 stillnoct oralt å väntade i ca 20 min, tog sedan 2 10mg till närjag var lite luddig, väntade ca en kvart och snortade 2 10mg rakt av. Jag lovar att de blev flum. Tydligen hade jag sedan ängnat mig åt att göra små överlevnads kit av skrot som jag plaserade runt om i lägenheten. Skrev ned en massa Bs också som jag filmade å fattar inte ett skit vad det står eller meningen. Sen slocknade ja göttt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in