Blir helt knäpp när jag tar stilnoct. Alla hämningar släpper och jag vill bara stoppa i mig allt möjligt.
Igår till exempel tog sambon och jag två stilnoct vardera och rätt som det var så satt vi i soffan och jag hade rullat två småttingar med Spice Arctic/Genie- blandning. Sedan tänkte vi att vafan, vi spanar in Hawaiian Baby- fröna!
Sagt och gjort, jag krossade några med tången och hällde över varmt vatten i en kopp. Så rökte vi.
Sambon blev helbäng igen, och eftersom hon skulle ha testat fröna men inte var kapabel, så körde jag på dem istället. Fick hjälpa sambon i säng, och efter något tag började verkligheten bli lite vag i kanterna.
Kommer inte ihåg så värst mycket men jag hade inte vågat släcka hallampan utifall att 'något skulle komma', haha!
Vaknade ovanligt tidigt och misstänker att jag inte sovit särskilt länge, men utöver det är det helt blankt.
Känner mig konstig idag, på ett skönt sätt. Kroppen känns ganska sliten men världen är sjukt vacker idag och alla intryck känns fräscha.
Grejen är att jag är extremt osäker på fröna t.o.m. under rökmixrus, och vi hade planerat att låta en vän testa dem innan vi körde dem. Det säger ju en del om hur stilnocten spökar till det i hjärnan.