Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-02-23, 00:57
  #25
Medlem
Jag är riktigt imponerad att Chad Reed fortfarande kan köra på denna niva.
Citera
2020-02-23, 17:53
  #26
Medlem
hfyyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerface
Jag är riktigt imponerad att Chad Reed fortfarande kan köra på denna niva.

Ja det är inte dåligt av han att han fortfarande är aktiv förare, även om han inte längre tävlar i toppen.
Citera
2020-02-24, 11:03
  #27
Medlem
Vad tyckte ni om tävling #8 som gick i stapeln Arlington?

Snacka om svårkörd bana. Jag gillar dessa tävlingar som gick i helgen. Mer spänning och dramatik.

Det var synd bara att vissa förare inte kunde delta samt att man skadade sig under helgen.
Citera
2020-03-02, 15:19
  #28
Medlem
hfyyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeA
Vad tyckte ni om tävling #8 som gick i stapeln Arlington?

Snacka om svårkörd bana. Jag gillar dessa tävlingar som gick i helgen. Mer spänning och dramatik.

Det var synd bara att vissa förare inte kunde delta samt att man skadade sig under helgen.

Jag är lite kluven inför det formatet, visst det blir mycket racing, men samtidigt är det lite poängutdelning, kontra antal varv som förarna måste köra. Jag föredrar 20 min + 2 varav.

Sen var ju banan i Arlington farligt konstruerad (tänker framförallt på "dragon backen"). Om man kollar på presskonferensen så var alla förare överens om att den var konstigt konstruerad.
Citera
2020-03-08, 18:38
  #29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En spännande tävling på den anrika Dayton.

Ny förmåga vann 250 klassen. Och under den stora klassen en värdig vinnare.
Citera
2020-03-12, 07:45
  #30
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Seattle Supercross Cancelled

Citat:
In accordance with the governor’s restrictions on group gatherings in King County amid coronavirus concerns, the upcoming Monster Energy Supercross event scheduled on March 28, 2020 at CenturyLink Field in Seattle has been cancelled.
Citera
2020-06-02, 19:31
  #31
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Då äntligen var man igång igen men dock utan sina fans och publik.

2020 AMA Supercross Rd 11 Salt Lake City

Värdig vinnare i bägge klasserna.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback