Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-18, 21:34
  #1
Medlem
peppess avatar
Hej,

Något som vet om det är fel på GSE Smart iptv-appen?
När jag ska lägga in uppgifter under 'Xtream-cider API' på min Philips smart-tv får jag till svar att det är ett serverfel. Är det appen eller tv:n som strular?
Tilläggas bör att jag har inga problem med nätet och de andra apparna eller på tv:n.
Citera
2019-11-02, 08:47
  #2
Medlem
peppess avatar
Svarar på egen tråd. Verkar som appen GSE är strul med. Någon som har tips på bra app?
Citera
2019-11-02, 09:04
  #3
Medlem
Lägg in din m3u-länk under "remote spellista"

Använd inte Xtream codes.
Citera
2019-11-02, 09:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppes
Svarar på egen tråd. Verkar som appen GSE är strul med. Någon som har tips på bra app?
Nog inget fel på appen...
"05/10/2019 Update

We want to inform you that xtream-codes is not offering any kind of support at the moment ( Through skype or emails etc ) . Any user that pretends to be an administrator of xtream codes or staff member is fake. Do not trust anyone.

Initial Announcement

Our website and services are down due to a preventing examination from italian Authorities. The examination is about a small number of our clients located in Italy. We apologize for any inconveniece although we are not responsible.

Please note that any website or/and service is using our name is fake and we are not in any way associated with them.

Xtream-Codes Team"
Citera
2020-06-17, 19:23
  #5
Medlem
Hej!

Jag har haft i ca 1 års tid appen GSE IPTV i min MAC. Allt har fungerat klockrent ända tills för ett par månader sedan.

Nu till problemet! Jag får fram hela kanallistan men när jag ska klicka på en specifik kanal jag vill titta på så står den bra o tuggar och visar en cirkel och sen står det loading.

Jag trodde först att det hade med min router att göra som blocka signalen. Med då jag ladda ner samma app till min iPhone så fungerar det klockrent med mitt wifi. Jag har provat att kasta appen och installera igen men inget hjälper.

Finns det någon vänlig själ här inne som känner igen problemet och skulle vilja hjälpa mig?

tack på förhand,

Gavros!
Citera
2020-07-01, 18:35
  #6
Medlem
gilpos avatar
Jag har också en kompis som har problem med GSE, han kör via app och hade hoppats casta, men det fungerar knappt inte alls. Det går jättebra att titta i appen men casta funkar väldigt sällan och aldrig livesaker. Kundtjänsten lyser också med sin frånvaro, inget jag rekommenderar min värsta fiende ens..
Citera
2024-02-20, 14:56
  #7
Medlem
Men byt app då finns ju massor tex " ibo Pro Player" eller testa om ni kan ladda ner Tivimate
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback