Hej,
En kryptovaluta med namnet BTCF har jag skapat en tråd om och den möttes med kritik av arroganta okunniga ignoranta skribenter som jag inte ens håller helst ögonkontakt med när jag talar.
Dessa kommer med massa negativa kommentarer om coinen endast för att den är billig och för att den körs på stellar lumens. Det roliga är att de säger att den är scam, för att den är på skapad på stellar lumens, men det spelar ingen som helst roll då den är låst och kommer aldrig finnas mer än 21 miljoner coins, dessa ignoranter är dessa typer som springer efter saker de inte kan få, så fort bitcoin blev dyr så sprang de efter bitcoin och dreglade efter den medan nu när BTCF är billig så ska de komma och vara uppkäftiga.
BTCF är skapad på stellar lumens ja men det har ingen betydelse, det finns 21 miljoner av den och är låst på det.
Den är inte styrd på något vis.
Ja ägaren säljer coinen och folk klagar på det som snorungar om att det är orättvist uppdelad, samma sak är det ju med bitcoin?? Ägaren äger hela 1 000 000 bitcoin men ingen klagar över det? Varför klagar du ens? Vill inte du också tjäna pengar?
Nu är den scam men så fort den går upp i pris och ni hör talas om den och ser att ni har en liten liten liten chans att tjäna pengar då ska ni gå in och investera
Ni låter som retarded ducks fucks