Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truebluee
Så det är alltså det här missfostret som plågat ihjäl en massa katter i Göteborg dem senaste åren? Kanske ännu längre tillbaka i tiden.

https://www.facebook.com/vlatko.kocev.984

jävla fega äckel.

App app app! Ingen har sagt det var han! Nu är du ute på djupt vatten.
Luska sa vi, inte oskyldigt anklaga.
Citera
2020-06-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindahl
App app app! Ingen har sagt det var han! Nu är du ute på djupt vatten.
Luska sa vi, inte oskyldigt anklaga.

App app på dig själv hörru. Jag har inte sagt att det är han till 100%, jag ställde en fråga "så det är han som **** och frågetecken efter det. Användaren innan mig som skrev om honom först. Och ja just nu pekar mycket på att det är han som polisen hämtat in.
Citera
2020-06-15, 16:46
Medlem
vet någon något mer?? dags att börja prata nu innan fler katter blir utsatta! känner någon igen honom?
Citera
2020-06-15, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haloeffect
vet någon något mer?? dags att börja prata nu innan fler katter blir utsatta! känner någon igen honom?

Jag undrar också om någon vet ifall han bor kvar hos tjejen eller om han flyttat hem till föräldrarna?
Jag har svårt att förstå att man skulle fortsätta vara tillsammans med någon som är misstänkt för ett sånt brott.
Citera
2020-06-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imananas
Jag undrar också om någon vet ifall han bor kvar hos tjejen eller om han flyttat hem till föräldrarna?
Jag har svårt att förstå att man skulle fortsätta vara tillsammans med någon som är misstänkt för ett sånt brott.
jag vet bara att det försvunnit katter i biskopsgården och hos oss i slättadamm sporadiskt sen i höstas. kan det vara så att han är hos henne ibland och sen bor han hemma i biskopsgården? nu kommer jag med egna tankar bara men det är väldigt konstigt att det försvinner så mycket katter i båda områden där han bor???? jag är övertygad om att det är han och ännu mer nu. han har tillgång till alla allmänna utrymmen då i huset. hoppas polisen samlar in ännu mer bevis så att det kan bli konsekvenser för aset
Citera
2020-06-15, 18:08
Avstängd
Citat:
jag bor ett par hus bort. vi satt på gården när polisen kom och husrannsakan som gjorde skådades av flertalet grannar. polisen var längst upp i huset i en lägenhet. vet inte hur det ser ut i just den uppgången men i vårat hus finns bara en lägenhet längst upp på tredje vån. så om det är samma så är det bara en lägenhet det kan vara som polisen var i.

Husrannsakan kan ju gälla annat också. Både Astrid och pojkvännen finns med på Lexbase, då de har tidigare varit i klammeri med rättvisan.
Citera
2020-06-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Husrannsakan kan ju gälla annat också. Både Astrid och pojkvännen finns med på Lexbase, då de har tidigare varit i klammeri med rättvisan.
givetvis kan det vara annat också men tidsramen hänger ihop med försvinnanden, nyhetsartiklar och husrannsakan. i senaste artikeln som finns på gps hemsida står det att de fortfarande väntar på analyssvaren.
Citera
2020-06-15, 18:54
Medlem
Tack för ny, säkrare info och teorier gott folk! Fortsätt så.
Citera
2020-06-15, 19:13
Medlem
Citat:
jag vet bara att det försvunnit katter i biskopsgården och hos oss i slättadamm sporadiskt sen i höstas. kan det vara så att han är hos henne ibland och sen bor han hemma i biskopsgården? nu kommer jag med egna tankar bara men det är väldigt konstigt att det försvinner så mycket katter i båda områden där han bor???? jag är övertygad om att det är han och ännu mer nu. han har tillgång till alla allmänna utrymmen då i huset. hoppas polisen samlar in ännu mer bevis så att det kan bli konsekvenser för aset

Jävla soppa alltihop. Ingen tycks ju ha sett honom heller? Vart begår han brottet mot katterna och vart gör han av dem? Om vi nu pratar flertalet katter.
Polisen kan du mer eller mindre glömma innan det finns konkreta bevis och några vittnen.

Dessutom pratar ju folk om honom som att han finns men samtidigt finns inte. Ingen tycks ju ha sett honom. Så vart fan håller han hus? Någon granne bör ju ha tagit notis om honom?
Citera
2020-06-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imananas
Nu börjar tråden spåra med folk som vill diskutera om det är rätt eller fel att plåga katter. I Sverige är det förbjudet och anledningen till det kan ni gärna diskutera i en annan tråd.

Snälla sluta svara på deras trams bara.
tack!! har någon mer information??? jag tror att många vet mer än de säger. vi måste stoppa honom från att fortsätta plåga katter. uppenbarligen har han väldigt grova psykiska problem och händer inget så kommer han fortsätta
Citera
2020-06-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindahl
Jävla soppa alltihop. Ingen tycks ju ha sett honom heller? Vart begår han brottet mot katterna och vart gör han av dem? Om vi nu pratar flertalet katter.
Polisen kan du mer eller mindre glömma innan det finns konkreta bevis och några vittnen.

Dessutom pratar ju folk om honom som att han finns men samtidigt finns inte. Ingen tycks ju ha sett honom. Så vart fan håller han hus? Någon granne bör ju ha tagit notis om honom?
vi har suttit på gården idag och det folk säger om honom är att han är missbrukare, väldigt nedgången och tillbaka dragen, ses ofta med stora sårskorpor i ansiktet, bär alltid långärmat luvtröja och mjukisbyxor.
Citera
2020-06-15, 19:57
Medlem
Citat:
vi har suttit på gården idag och det folk säger om honom är att han är missbrukare, väldigt nedgången och tillbaka dragen, ses ofta med stora sårskorpor i ansiktet, bär alltid långärmat luvtröja och mjukisbyxor.

Sårskorpor i ansiktet? Det var ju lite udda.
Någon som sett honom vid Slätta damm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in