Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-10-23, 23:00
  #109
Medlem
Axel61s avatar
260kr !! tionde gratis.
Citera
2019-10-24, 10:56
  #110
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag frågade min fru "varför är det så dyrt att klippa sig som kille?". Hon skrattade högt. Kvinnor lägger fan en förmögenhet hos frissan.
Ja men det är för att kvinnors största värde och tillgång är deras utseende.
Citera
2019-12-23, 21:09
  #111
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
Ok vi omformulerar det till om alla dina inköp och service går genom skattesmitare och oskattade affärer så får inte ditt samhälle några pengar och du har ingen samhällservice i form av vägar, hem när du blir gammal och inget dagis till dina barn.

Smakar det gott nu? Din lilla skattesmitare.

Klippa sig själv hemma till skinhead, inga problem, ditt val resultatet likaså men om man vill vara en anständig medborgare så gör man rätt för sig och går till en proffesionell frisör.
Jaså det säger du, vilken samhällsservice ? och Stefan Löfvens löneförhöjning då?
Den kommer det alltid finnas skattemedel till.
Citera
2019-12-24, 23:27
  #112
Medlem
Var i Stockholm kan man hitta runt hundringen?

Såg nån post om Södertälje för 80:-, men lite väl långt dit...
Citera
2019-12-24, 23:37
  #113
Medlem
Findusofelixs avatar
Jag är kvinna och klipper mig själv, men hos frissan på min ort kostar en klippning som tar max 30 min 300 eller 350 kr, och klippning mellan 30-60 minuter kostar mera. Då det inte får vara skillnad i pris pga kön, men får vara skillnad i tidsåtgång.
De tycker jag är vettigt, då en enkel och okomplicerad frisyr kostar mindre än en mer avancerad frisyr.
Citera
2019-12-26, 23:54
  #114
Medlem
Jag har en grym trimmer rakar håret 12 mm så håret blir längre fort det är inte så kort 12 mm..

Sparar in på att inte klippa mig för 250 varje månad på billigaste salongen i närheten. Sparar 3000 om året. Det är en Eton skjorta och 2 par jeans.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in