Citat:
Ursprungligen postat av
vitrevolution
Det är rätt uppenbart för alla som läser dina inlägg att din relativt uppblåsta självbild som den som fick Ingrid utslängd är ett ihopkokat hjärnspöke. Hon stack själv för att hon inte ville bli ”nassesmetad” då det påverkade hennes stora skara boomers som inte uppskattade svensk nazism. Tror du på riktigt att en anonym alkad trasmänniska som rantar om allt mellan himmel o jord på flashback faktiskt har nån form av mandat? Du svänger fan snabbare än en svängdörr. För din egen skulle borde du lägga in dig på torken och få medicinering för din tydliga borderline.
Är man så jävla naiv att man skänker 180 lök till en dokumenterad skojare då får man fan skylla sig själv.
Nej, det är inte ett ihopkokat hjärnspöke. Ingrid Carlqvist klarade inte av att vara kvar i Det fria Sverige och Svegot på grund av mina inlägg här på Flashback. Till en början gick hon på Dan Erikssons och Magnus Södermans smicker och lögner, men jag avslöjade för henne att de egentligen tyckte att hon är korkad och att de bara ville tjäna pengar på henne. Dan var så jävla arg och irriterad på mig. Att mina inlägg har varit skrivna när jag är full har inte spelat någon roll. Mina inlägg har absolut inte varit så enormt effektiva för att de har varit välskrivna (jag skriver så konstigt ibland så att hälften vore nog), utan därför att jag har avslöjat sanningen.
Jag är alkoholist och jag är psykiskt sjuk, men jag är inte dum i huvudet.
"Ni har försökt att åka snålskjuts på mig."
- Ingrid Carlqvist
Idag förstår Ingrid exakt vad Dans plan med henne var.
"Ingrid och DFS skiljdes faktiskt åt som vänner."
Jo, tjenare...
Ett tag när jag satt här i min lägenhet vägde jag bara 37 kilo, så sjuk hade de gjort mig. De stora och klumpiga fetmagubbarnas plan krossades på grund av mig. Det gör mig stolt över mig själv.