Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-28, 09:31
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Dan Eriksson har offentligt på Twitter förnekat att de någonsin fått in en sådan summa: https://twitter.com/erikssondan/stat...s=21%5B/url%5D
Varken Eriksson eller Söderman säger sig veta vem du är: https://twitter.com/erikssondan/stat...694477315?s=21

Kommentar på det Offervilja?
Jag har aldrig någonsin skrivit att jag har donerat pengar till Det fria Sverige. I de här inläggen kommenterade jag den lömska grönlänningens Twitter-inlägg:

(FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden)

Det första jag gjorde när Motgift började samarbeta med Ingrid Sionistqvist var att leta efter något annat nationellt projekt att stödja, men tyvärr var alla andra också lika förtjusta i henne. Hur ska man kunna lita på dem efter det här? Det som de har gjort är oförlåtligt. Åh, NMR är så otroligt radikala och tuffa... Jag känner faktiskt ett mycket större äckel inför NMR än vad jag gör inför Motgiftgänget. NMR:arnas kärlek till Ingrid var mycket mer äkta.

SIMON LINDBERG - FOLKFÖRRÄDARE!
Citera
2020-07-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag har aldrig någonsin skrivit att jag har donerat pengar till Det fria Sverige. I de här inläggen kommenterade jag den lömska grönlänningens Twitter-inlägg:

Det första jag gjorde när Motgift började samarbeta med Ingrid Sionistqvist var att leta efter något annat nationellt projekt att stödja, men tyvärr var alla andra också lika förtjusta i henne. Hur ska man kunna lita på dem efter det här? Det som de har gjort är oförlåtligt. Åh, NMR är så otroligt radikala och tuffa... Jag känner faktiskt ett mycket större äckel inför NMR än vad jag gör inför Motgiftgänget. NMR:arnas kärlek till Ingrid var mycket mer äkta.

SIMON LINDBERG - FOLKFÖRRÄDARE!

Det är rätt uppenbart för alla som läser dina inlägg att din relativt uppblåsta självbild som den som fick Ingrid utslängd är ett ihopkokat hjärnspöke. Hon stack själv för att hon inte ville bli ”nassesmetad” då det påverkade hennes stora skara boomers som inte uppskattade svensk nazism. Tror du på riktigt att en anonym alkad trasmänniska som rantar om allt mellan himmel o jord på flashback faktiskt har nån form av mandat? Du svänger fan snabbare än en svängdörr. För din egen skulle borde du lägga in dig på torken och få medicinering för din tydliga borderline.

Är man så jävla naiv att man skänker 180 lök till en dokumenterad skojare då får man fan skylla sig själv.
Citera
2020-07-29, 12:50
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Det är rätt uppenbart för alla som läser dina inlägg att din relativt uppblåsta självbild som den som fick Ingrid utslängd är ett ihopkokat hjärnspöke. Hon stack själv för att hon inte ville bli ”nassesmetad” då det påverkade hennes stora skara boomers som inte uppskattade svensk nazism. Tror du på riktigt att en anonym alkad trasmänniska som rantar om allt mellan himmel o jord på flashback faktiskt har nån form av mandat? Du svänger fan snabbare än en svängdörr. För din egen skulle borde du lägga in dig på torken och få medicinering för din tydliga borderline.

Är man så jävla naiv att man skänker 180 lök till en dokumenterad skojare då får man fan skylla sig själv.
Nej, det är inte ett ihopkokat hjärnspöke. Ingrid Carlqvist klarade inte av att vara kvar i Det fria Sverige och Svegot på grund av mina inlägg här på Flashback. Till en början gick hon på Dan Erikssons och Magnus Södermans smicker och lögner, men jag avslöjade för henne att de egentligen tyckte att hon är korkad och att de bara ville tjäna pengar på henne. Dan var så jävla arg och irriterad på mig. Att mina inlägg har varit skrivna när jag är full har inte spelat någon roll. Mina inlägg har absolut inte varit så enormt effektiva för att de har varit välskrivna (jag skriver så konstigt ibland så att hälften vore nog), utan därför att jag har avslöjat sanningen.

Jag är alkoholist och jag är psykiskt sjuk, men jag är inte dum i huvudet.

"Ni har försökt att åka snålskjuts på mig."
- Ingrid Carlqvist

Idag förstår Ingrid exakt vad Dans plan med henne var.

"Ingrid och DFS skiljdes faktiskt åt som vänner."

Jo, tjenare...

Ett tag när jag satt här i min lägenhet vägde jag bara 37 kilo, så sjuk hade de gjort mig. De stora och klumpiga fetmagubbarnas plan krossades på grund av mig. Det gör mig stolt över mig själv.
Citera
2020-07-29, 13:10
Medlem
Offerviljas avatar
För att förstå Ingrid Carlqvist så måste man förstå att hon är en narcissist. Hon ändrar åsikter efter var hon har möjligheten att få bli mest beundrad. I den rasnationalistiska miljön blev hon inte det, så hon valde att lämnade den. Nu får hon ta emot hyllningar av AfS-runkgubbar och SD Thailand-idioter igen. Ingrid är en otroligt sjuk människa, och då menar jag inte sjuk på det viset som nazisterna har gjort mig sjuk, utan riktigt sjuk i grunden. En helt avskyvärt hemsk människa är hon.
Citera
2020-07-30, 18:17
Medlem
Citat:
För att förstå Ingrid Carlqvist så måste man förstå att hon är en narcissist. Hon ändrar åsikter efter var hon har möjligheten att få bli mest beundrad. I den rasnationalistiska miljön blev hon inte det, så hon valde att lämnade den. Nu får hon ta emot hyllningar av AfS-runkgubbar och SD Thailand-idioter igen. Ingrid är en otroligt sjuk människa, och då menar jag inte sjuk på det viset som nazisterna har gjort mig sjuk, utan riktigt sjuk i grunden. En helt avskyvärt hemsk människa är hon.
Nä det är du som är otroligt sjuk människa. För min del så tror jag du är ett troll som är här enbart för att förstöra och försöka skapa kaos och osämja. Om du är på riktigt så har "nazisterna" inte gjort dig sjuk utan du är sjuk i huvudet från början själv utan att "nazisterna" har något med det att göra. Skulle du varit normal sjuk människa så skulle du försöka sluta dricka och sluta lyssna på podcast som du mår dåligt av, men det har du noll intresse av utan fortsätter som förut.

Var är dessa 180 000 i donationer som du pratade om, när skickade du dom och till vem?
Senast redigerad av larsjohansson 2020-07-30 kl. 18:20.
Citera
2020-08-01, 14:42
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Nä det är du som är otroligt sjuk människa. För min del så tror jag du är ett troll som är här enbart för att förstöra och försöka skapa kaos och osämja. Om du är på riktigt så har "nazisterna" inte gjort dig sjuk utan du är sjuk i huvudet från början själv utan att "nazisterna" har något med det att göra. Skulle du varit normal sjuk människa så skulle du försöka sluta dricka och sluta lyssna på podcast som du mår dåligt av, men det har du noll intresse av utan fortsätter som förut.

Var är dessa 180 000 i donationer som du pratade om, när skickade du dom och till vem?
Nä? Du känns otroligt dum i huvudet. Människor som idag den 1 augusti 2020 fortfarande inte förstår att Ingrid Carlqvist är en fruktansvärt störd och sjuk narcissist orkar jag faktiskt inte med. Tilltala mig aldrig någonsin mer. Dra åt helvete!

Om man håller sig lite lugn så kommer det kanske i framtiden att dyka upp nya nationalister som inte är nedsmutsade av Ingrid & Conrad-äcklet. Jag kommer aldrig att på riktigt kunna förlåta Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen. Nu tar vi det lugnt och så väntar vi på de rena och äkta framtidsnationalisterna, de som kommer att vara exakt så som jag en gång trodde att Dan Eriksson och Stefan Jacobsson var. Idag är det en ganska bra dag.

Vissa dagar är lätta att härda ut
jag hinner med pendeln, Gamla stan känns som förut
och uteservering och i nån främlings famn
ska jag somna med ciggen i min hand
Citera
2020-08-01, 18:02
Medlem
Citat:
Nä? Du känns otroligt dum i huvudet. Människor som idag den 1 augusti 2020 fortfarande inte förstår att Ingrid Carlqvist är en fruktansvärt störd och sjuk narcissist orkar jag faktiskt inte med. Tilltala mig aldrig någonsin mer. Dra åt helvete!

Om man håller sig lite lugn så kommer det kanske i framtiden att dyka upp nya nationalister som inte är nedsmutsade av Ingrid & Conrad-äcklet. Jag kommer aldrig att på riktigt kunna förlåta Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen. Nu tar vi det lugnt och så väntar vi på de rena och äkta framtidsnationalisterna, de som kommer att vara exakt så som jag en gång trodde att Dan Eriksson och Stefan Jacobsson var. Idag är det en ganska bra dag.

Vissa dagar är lätta att härda ut
jag hinner med pendeln, Gamla stan känns som förut
och uteservering och i nån främlings famn
ska jag somna med ciggen i min hand

Det är nog bara för dig och Ingrid Carlqvist själv som tillvaron kretsar runt personen Ingrid Carlqvist. Ingrid Carlqvist känner sig nog smickrad av att veta att du tänker på henne hela dagen från morgon till kväll.

Om du inte är ett troll så redovisa var och när du har skickat dessa 180 000 kronor du ojjar dig för.
Dan Eriksson och Magnus Söderman säger själva att de aldrig har fått in några sådana pengar. Så redovisa till var du har gjort dessa inbetalningar ditt troll.
Senast redigerad av larsjohansson 2020-08-01 kl. 18:19.
Citera
2020-08-01, 19:36
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det är nog bara för dig och Ingrid Carlqvist själv som tillvaron kretsar runt personen Ingrid Carlqvist. Ingrid Carlqvist känner sig nog smickrad av att veta att du tänker på henne hela dagen från morgon till kväll.

Om du inte är ett troll så redovisa var och när du har skickat dessa 180 000 kronor du ojjar dig för.
Dan Eriksson och Magnus Söderman säger själva att de aldrig har fått in några sådana pengar. Så redovisa till var du har gjort dessa inbetalningar ditt troll.
Jag har vid en massa olika tillfällen under ungefär fyra års tid skänkt pengar till Svenskarnas parti, Motgift, Radio Framåt och andra projekt som Dan Eriksson har varit inblandad i. När de började samarbeta med den extremsionistiska narcissisten Ingrid Carlqvist så slutade jag självklart genast att ge bort pengar till dem. Pengarna bryr jag mig egentligen inte ett dugg om, men man får inte vara elak och lura människor. Jag kämpar dagligen för att lyckas komma bort från det här sinnessjuka helvetet som jag har hamnat i. Om ni tror att jag är ett troll eller ej är idag helt ointressant för mig. Det enda jag vill är att bli frisk och lyckas sluta bry mig om alla onda "nationalister" som har förstört mitt liv. Fram tills det kommer fram några friska och vettiga nationalister som jag kan stödja så ska jag ägna mitt liv åt musik och att måla. Knulla lite grann ska jag göra också som en protest mot att Skampatrullen inte skammade Daniel Frändebög för hans umgänge med Bajsätar-Hanna och Ingrid Sionistqvist för hennes prat om sina äckliga gubbknull. Den enda som på allvar kämpade för att få stopp på Ingrid & Conrad-tokigheterna var jag. Varför kunde ni inte ha hjälpt till? Ni måste väl ändå skämmas ganska ordentligt mycket nuförtiden? Nej, just det, ni är ju helt sjuka i huvudet och startade upp hashtagen #Ingridvarförst istället, haha. Rasmus Paludan på er! In mer er och lyssna på Pär Öbergs älsklingsmänniskas senaste podcastavsnitt där det danska skämtet medverkar! Nu slutar vi diskutera med varandra, larsjohansson. Om jag någon gång i framtiden skulle råka skriva någonting positivt om någon nationell person eller någon nationell organisation eller förening så ska ni inte bry er om det. Jag hatar er så fruktansvärt mycket. När en snubbe vid namn Steve Lamacq i en intervju inte trodde att Manic Streets Preachers menade allvar med vad de sjöng om så tog den supersnygga gitarristen och textförfattaren Richey Edwards fram ett rakblad och skar in orden "4 REAL" på hela sin underarm. Han fick sy 17 stygn. The Manics är lite tuffare än vad fredagsmyset med Ingrid & Conrad var.

Ingrid Sionistqvist-samarbetet - den största skandalen i den nationella rörelsens historia!
Citera
2020-08-04, 11:07
Medlem
Offerviljas avatar
Hampus Hellekant visar upp att han är förståndshandikappad:
Citat:
Katerina Janouch är en andra vågens dissident. @ingridcarlqvist var först. #ingridvarförst
https://twitter.com/HampusHellekant/...89077145628672

Det där inlägget skriver du minst tre år för sent, din löjliga pajasgubbe. Hjälp mig att försöka få Polack-Dulny, Samesvinet, Pär-Ingrid Öberg och de andra att be om ursäkt istället. Jag hatar er allihopa så fruktansvärt mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ni har förnedrat mig och ni har förstört mitt liv.
Citera
2020-08-04, 12:26
Medlem
Offerviljas avatar
Ingrid Carlqvist kallade sig själv för den första vågens dissident redan år 2017. Varför var det ingen som förlöjligade henne då? Känner förresten nationella organisationer ute i Europa till att ni sålde er som små horor? Eller de är kanske sjuka i huvudet de också. Minns du när du var så där kär i den gamla tanten med potatisnäsa, Polack-Dulny? Du var verkligen baserad... I Studio Bothnias uppesittarkväll skickade David Nilsson och Simon Holmqvist en julhälsning till mig att jag skulle fortsätta kämpa mot Ingrid Sionistqvist-vansinnet. Tyvärr gjorde de det ett par år för sent. Om ni hade hjälpt till så hade vi kunnat stoppa det här. En skribent som ska ha mycket beröm är Devons. Fantastiskt välskrivna och intelligenta inlägg om hur Dan Eriksson och Magnus Söderman sålde sig själva. Det går inte att lita på människor.
Citera
2020-08-22, 20:19
Medlem
Offerviljas avatar
Christoffer Dulny från det slaviska landet Polen tyckte i det senaste avsnittet av Vita Pillret att det var så skojigt att skämta om att Ingrid var först. Har han helt glömt bort att han tidigare inte ville någonting annat än att få samarbeta med Gatestone-mästaren? Det finns filmbevis på Youtube där bebisgubben på ett väldigt baserat vis umgås kärleksfullt med Dumrid. Sedan minns vi ju som sagt var alla när han och ett gäng andra bögjävlar gratulerade Israel-Ingrid på hennes födelsedag. Polack-Dulny är ett äckel och en stor jävla tönt, precis som nästan alla nazistiska "män". Jag hatar er!
Citera
2020-08-30, 20:59
Medlem
Offerviljas avatar
Hashtagen Ingridvarförst är helt död. Transvestiten i Radio Nordfront-chatten försöker att få igång den igen, men Simon Holmqvist, Martin Saxlind, Pär Öberg, Tobias Lindberg och gästen Andreas Holmwall bara ignorerar hen. Det där transvestitäcklet har tidigare försökt förnedra mig där i chatten genom att kalla mig för Offerkofta. Du är ett jävla äckelsvin, och Radio Nordfront-snubbarna står på min sida!

Kärlek, kärlek, kärlek till världens bästa Radio Nordfront!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in