Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2021-10-07, 13:53
  #61
Medlem
NickeNicknames avatar
Åkte med dom Gtb-Stockholm 298 :- Tor i somras ,helt ok pris, tog ca 4.5timma med 3 stop på några minuter,har för mig Falköping-Hallsberg-Södertälje
enda var väl att dom är betydligt trängre än SJ med säten ,är du lite längre får du problem
Men som sagt priset är nog svårslaget om man hittar samma som jag gjorde
Citera
2021-10-07, 14:56
  #62
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Åkte med dom Gtb-Stockholm 298 :- Tor i somras ,helt ok pris, tog ca 4.5timma med 3 stop på några minuter,har för mig Falköping-Hallsberg-Södertälje
enda var väl att dom är betydligt trängre än SJ med säten ,är du lite längre får du problem
Men som sagt priset är nog svårslaget om man hittar samma som jag gjorde

Aaah, fast normal kör dom på 3.5timma , nån minut mer eller mindre,

LL
Citera
2024-04-18, 13:27
  #63
Medlem
Megaforces avatar
Nu är de på väg att gå i konkurs och har därför flyttat sina tågsätt till Tyskland för att undkomma utmätning.
Citera
2024-04-19, 13:18
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Nu är de på väg att gå i konkurs och har därför flyttat sina tågsätt till Tyskland för att undkomma utmätning.

Ja, det blev ingen succé för Flixtrain i Sverige. De verkar inte ha haft några problem att sälja biljetter men däremot med att få tågen att gå i tid eller överhuvudtaget:

https://jarnvagar.nu/flixtrain-lamnar-sverige/
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback