Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Vet du när han satt i finkan? Och vet du var?
Det finns en i tråden som sitter på domen, släng iväg ett pm till na'. Har för mig han sa att det var 2017.
Citera
2019-11-07, 16:13
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Kanske du som behöver göra det? Vad är det som är spontant med att besöka någons lägenhet. Det gör man ju planerat i 99/100 fall.

Du har inte tagit reda på betydelsen av ordet spontan, du fortsätter hellre tro att du vet och sitter kvar på dina höga hästar, tycker du att du tillför något bra med din attityd, du gör dig själv korkad men förstår inte ens det?
Citera
2019-11-07, 16:15
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Du har inte tagit reda på betydelsen av ordet spontan, du fortsätter hellre tro att du vet och sitter kvar på dina höga hästar, tycker du att du tillför något bra med din attityd, du gör dig själv korkad men förstår inte ens det?

Grundproblemet är fortfarande att du inte ger någon förklaring till varför det skulle vara spontant att mörda någon i dennes lägenhet. Att du sedan försöker med billiga påhopp ger jag inte mycket för.
Citera
2019-11-07, 16:17
Medlem
Kyrktornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Nu är det 32
Har print på vänlistan från 31-32
Citera
2019-11-07, 16:19
Medlem
Bögträff som spårat ur i att den ena knivhugger den andra. Kanske i rädsla för att hans bögintresse ska bli officiellt, handlande i skam och panik.
Citera
2019-11-07, 16:21
Medlem
Bluebeast72s avatar
Nu är jag inte insatt i bo men nog känns han allt annat än yrkeskriminell hardcore grabb?

Detta mordet känns som det handlar om hemligheter o pengar. Kanske visste för mkt om ngt? Lånat ut större summa till ngn?
Citera
2019-11-07, 16:23
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrktornet
Har print på vänlistan från 31-32
Så nån har tillkommit..någon nyfiken men vem försvann? fasiken att man inte tar en print på allt på en gång.
Citera
2019-11-07, 16:23
Medlem
Kyrktornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Bögträff som spårat ur i att den ena knivhugger den andra. Kanske i rädsla för att hans bögintresse ska bli officiellt, handlande i skam och panik.
Detta har ju hänt tidigare. En person som utgetts sig för att vara homosexuell och sedan stämt träff för att då råna och mörda.
Citera
2019-11-07, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrktornet
Detta har ju hänt tidigare. En person som utgetts sig för att vara homosexuell och sedan stämt träff för att då råna och mörda.

Fast motivet är inte rån och mord.

En är rädd för att bli ansedd som bög, skäms för sig själv, får ångest och blir skamfylld. Sen hugger han B.O.
Citera
2019-11-07, 16:25
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Grundproblemet är fortfarande att du inte ger någon förklaring till varför det skulle vara spontant att mörda någon i dennes lägenhet. Att du sedan försöker med billiga påhopp ger jag inte mycket för.

Du tycker att det är ett billigt påhopp av mig, när jag ber dig ta reda på vad ett ord betyder så att du slipper fortsätta göra dig till åtlöje för hela Flashback, du borde istället tacka mig men det ligger utanför din medvetandegrad... Sorry.
Citera
2019-11-07, 16:28
Medlem
Fistkramps avatar
Har en känsla av triangeldrama, GM fick psykbryt och helt enkelt tog ihjäl BO.
Citera
2019-11-07, 16:31
Medlem
Kyrktornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Så nån har tillkommit..någon nyfiken men vem försvann? fasiken att man inte tar en print på allt på en gång.
Tänkte exakt samma sak när jag såg det var 31.
Dock så ser man ju en preview på vänner när man går in på någons facebook profil och där vill jag minnas att jag såg en person som nu inte finns i vänlistan men som finns på dem han följer endast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in