Citat:
Ursprungligen postat av
twoeggs
Nu är detta spekulationer. Men med tanke på att båda BO och den misstänkte medhjälparen varit aktiva nyligen på samma dejtingsite och att den misstänkte sökt kontakter av oseriös/tillfällig art så skulle det kunna handla om en träff som gått fel. Vanligast i kvinnors våld mot män är att mannen först ger sig på kvinnan. Förmodligen handlar det om dråp och inte överlagt mord. Tänker mig något likt detta fall:
https://malmo.lokaltidningen.se/nyhe...t-5609600.html
Om det nu inte visar sig vara en tredje part inblandad, men jag ser inte det som allt för troligt.
Det är just så mina tankar kring detta går.
Jag vet ju vem SN är irl, och lärde känna honom via en dejtingsida. Han verkade som sagt väldigt trevlig i början, kanske inte min stil utseende mässigt men helt klart värt en chans tänkte jag. Tills dess att jag började kolla upp saker han sa ,magkänslan sa att allt inte stämde. Och mycket riktigt så var det flera saker som inte riktigt var som han sa och när han dessutom verkade ha ett rejält alkohol problem så sa jag tack och hej.
Är väldigt nyfiken på motivet här, varför . Tror ju inte att han är helt oskyldig i detta. Han måste (antar jag) ha gjort något.