Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-01, 11:01
  #4165
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nja, så enkelt är det inte. Hon har för alltid förlorat sin rätt att vara en förebild för unga människor.

Fela är en sak, men Margås förstår fortfarande inte vad hon gjorde för fel.

Personligen skiter jag i vem hon dejtat.
Hon är alldagligt söt tycker jag, inte vacker men söt
Citera
2024-04-01, 13:37
  #4166
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nja, så enkelt är det inte. Hon har för alltid förlorat sin rätt att vara en förebild för unga människor.

Fela är en sak, men Margås förstår fortfarande inte vad hon gjorde för fel.

Personligen skiter jag i vem hon dejtat.


Jag håller absolut inte med.. finns rätt många kända personer som gjort mer allvarligare grejer som är rent brottsliga.

Men skitsamma.

Vem är pojkvännen,.. hon har lyckats dölja det riktigt bra...
Citera
2024-04-06, 08:12
  #4167
Medlem
Hon är tillsammans med advokaten Slobodan Jovicic.
Citera
2024-04-06, 18:50
  #4168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Ett och ett halvt år efter trapphus-grejen och det är vad senaste inläggen handlar om? Då skulle jag vilja säga det finns ganska lite skit på henne.

Herregud släpp det! Det är mänskligt att fela..

Jag är dock nyfiken på vem hon dejtar, är det han den snygga skådisen Joel?

Antagligen så finns det inte mycket annat, varken bra eller dåligt.

Hon är väl inte ens influenser längre. I det långa klippet om trapphusincidenten så framstår hon som obehaglig när hon ska köpa grejer till mannen för att han ser bra ut när hon väl kollat vem han var. Ingen som vill ha ett samarbete med någon så obehaglig. Så det handlar knappas om att fela ... det är hennes image som är fel.
Citera
2024-04-25, 12:30
  #4169
Medlem
Dags för ny verksamhet!

"Den omtalade influencern Margaux Dietz har nytt jobb. Hon och kollegan Lovisa ”Lojsan” Wallin startar bolag och börja sälja sexleksaker. I en intervju med Mama avslöjar de varför de satsar på erotiknischen, hur de lekt fram vibratorns form med barnens lera, och varför mammor har skönare sex."

https://www.expressen.se/mama/mamali...a-sexleksaker/
Citera
2024-04-25, 22:56
  #4170
Medlem
Detta är uppenbarligen en så viktig nyhet att Riks gjorde en video snutt om det.

......eller har de fått några varuprover mot att hjälpa till lite med lanseringen ?

https://youtube.com/shorts/tcJdNkDae...m0ql1sBIWp-xwH
Citera
2024-04-26, 14:55
  #4171
Medlem
Giant Squids avatar
Snart onlyfans med visningar av sin egen fleshlight.
Citera
2024-04-26, 19:47
  #4172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakan0269
Hon är tillsammans med advokaten Slobodan Jovicic.

Hur har du listat ut det? Har du sett paret någonstans? Margaux ex. Jacob Liebermann svischade förbi på elsparkcykel idag på Östermalm.
Citera
2024-04-26, 20:23
  #4173
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Snart onlyfans med visningar av sin egen fleshlight.

Såg att folk på Facebook föreslagit Onlyfans som nästa steg i karriären.......
Citera
2024-04-28, 21:47
  #4174
Medlem
Margaux och Lovisa Wallin ska börja sälja sexleksaker. Lovisa Wallin säger att porren ger en skev bild av sex. Det är uppseende väckande att Dietz och Wallins sexualitet är norm för hur sex ska vara. Vet dessa två, framförallt Wallin hur oskev S/M-sex utövas. Samlag oralsex etcetc. Framförallt Wallin tror sig vara förmer än andra, framförallt när hon påstår att hennes sexuella liv är den norm som inte är skev. Bara hennes uttalande att porr ger en skev bild av sexualitet bevisar att hon själv har en skev bild av sex.
__________________
Senast redigerad av BMH 2024-04-28 kl. 22:05.
Citera
2024-04-28, 21:53
  #4175
Medlem
Nästa steg för Margax blir att sälja heroin och kokain..
Citera
2024-04-29, 14:23
  #4176
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Margaux och Lovisa Wallin ska börja sälja sexleksaker. Lovisa Wallin säger att porren ger en skev bild av sex. Det är uppseende väckande att Dietz och Wallins sexualitet är norm för hur sex ska vara. Vet dessa två, framförallt Wallin hur oskev S/M-sex utövas. Samlag oralsex etcetc. Framförallt Wallin tror sig vara förmer än andra, framförallt när hon påstår att hennes sexuella liv är den norm som inte är skev. Bara hennes uttalande att porr ger en skev bild av sexualitet bevisar att hon själv har en skev bild av sex.
Alla vet ju att de bara söker efter inkomstkällor och vill tjäna pengar.
Samma målgrupp som tidigare men än mer dekadent och trasigt. Dietz och Paow är inte så olika man kan tro.
Mer skada än nytta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback