Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-23, 02:36
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpidersNmonkeys
Hur ska man lyckas parkera detta fordon i stockholms innerstad, finns ju inte parkeringsrutor fr detta monster

Man fller ner lmmen drar ut rampen och backar s flyttar man bakomvarande bil.

Hur mnga som bor inne i staden har pickup idag?

Finns ju ett flygplan med liknande design, F-117_Nighthawk:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lockheed_F-117_Nighthawk.

Kommer Cybertruck inte heller att synas p radarn?

200 000 frhandsbokningar?
Senast redigerad av PeterNoster 2019-11-23 kl. 02:44.
Citera
2019-11-23, 02:41
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Haha enbart denna trd sger allt. Hur mnga Peaguots, eller hur de stavas, eller en den fd svenska bilen Volvos modeller som slpps om 2-3 r r p heta mnen? Kommer givetvis slja som smr. Tyckte ocks den sg lite skum ut vid frsta anblicken. Sedan vill jag ha den. Bara fr att. Speciellt fr att reta de jag vet kommer stra sig p den.
Citera
2019-11-23, 03:11
Medlem
klubbes avatar
Bestllde precis en dual motor!
Kr tunga stenar ibland och behver en bil som pallar med vikten...
Citera
2019-11-23, 09:30
Medlem
Sorry ... oerhrt ful!

Och det okrossbara pansarglaset funkade ju sdr.

Aktien strtdyker ...
Citera
2019-11-23, 09:47
Medlem
Vilken jvla helvete bil va ful fan, har Elon ftt hjrncancer? fan vrre n mrket elon, ngon som kper saker dr ens? dammsugare? Ser ut som ngot frn 90 talet, rven p bilen kunde var Kitts knightrider kusin, sg s jvla b och gammalt ut, r det nostalgia tid? hjrncancer tider sger jag. FYFAN
Citera
2019-11-23, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Frsta intrycket wtf, vilken ful krra.
Andra intrycket, vart bestller jag.

r det s du trffade din fru ocks?
Citera
2019-11-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Sannolikheten fr att monstret ngonsin kommer till frsljning r vl nd inte s stor? Av alla Musks vansinniga projekt s r det bara en brkdel som r verklighetsfrankrade. Skulle de inte bygga en elektrisk lngtradare fr ngot r sedan? Var kper man den? Och det var bara ngra mnader sedan man skulle skynda sig att kpa en Tesla fr under miljonen, fr nr bilarna blev sjlvkrande efter nsta mjukvaruuppgradering skulle priserna stiga tiofaldigt.

Att dom tar emot bestllningar betyder att den ska ut p marknaden. Dom 3 mest sljande bilarna i USA idag r pick-ups. S det r klart den kommer slja som smr vilket ven syns p bestllningarna, 200.000 frsta 5 timmarna. Cybertruck m vara ful vid en frsta anblick men stller man den bredvid en F150 s r det som att jmfra en leksakspistol i plast med AK47.

Lngtradaren kommer 2020-2021
Sportbilen Roadster kommer 2020-2021
Cybertruck kommer 2021-2022
Modell 3 finns att kpa frn ca 499.000 SEK
FSD (sjlvkrning) r fr tillfllet frbjudet i EU
Senast redigerad av home-sapiens 2019-11-23 kl. 10:13.
Citera
2019-11-23, 10:34
Medlem
Frozzzts avatar
Sga vad man vill om Musk osv, men detta var fan i mig ballt. Outside the box s att sga
Citera
2019-11-23, 10:46
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikenik
Unik design. Om bilen r lika bra, eller bttre, n en "normal" pick-up fr samma pris och jag behvde en pick-up skulle jag kpa.

Onekligen. Men den r garanterat inte lika bra som en "normal" pick-up eftersom en normal pick-up gr att kra dussintals mil lngre p en dag, och nnu lngre i svinkyla.
Citera
2019-11-23, 10:47
Medlem
Kosacks avatar
Kommer mig att tnka lite p Hummer H1, fast med futuristisk (eller ngot) design. Mlgruppen r skert inte hantverkare, eller entrepenadmaskinsfrare, eller de som vill ha en Ford F-150.
-> Hgavlnade innerstadsbor som vill verka lite coola, och samtidigt inte kpa ett koldioxidmonster att parkera utanfr bostadsrtten, s man fr skmmas gonen ur sig ;-)
Citera
2019-11-23, 10:52
Medlem
zlatanskusinbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Inte riktigt vad jag hade frvntat mig nr man sger "pickup". Ful som stryk och inget som kan sljas som pickup. Vilken mlgrupp hade de tnkt sig. Robocop vill skert bestlla en dock.

Ful absolut men Teslafanatikerna kommer nd att kpa den. Den har nog ingen framtid i Sverige men i Usa kommer Silicon Valley folket att ka fr att kpa den.
Citera
2019-11-23, 11:00
Medlem
Stones avatar
Kanske har skrivits. Men designen har att gra med hur den skall tillverkas. Bilen viks ihop. Origami ladies and gentlemen. Svetsas p ett frre antal stllen. Vi krock deformeras bilen och kraften sugs upp i deformationen och som sedan kan rta ut sig igen.

Men kul med rutorna. Ful trots allt men nytnk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in