Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-12-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-I-Frenulum
Hller inte med.

h, jag r s van att hantera sna som du.
Nr argumenten tar slut kommer phoppen in.
Du gillade inte vad jag skrev, blev KRNKT som en liten bitch och hoppas nu att dina veka ord ska gra mig ledsen eller frbannad.
Den dagen jag skulle ta t mig av ngon som mste kpa sig nrhet... hahaha.

Jackie F
😂 tack fr dagens skratt din idiot. Du anklagar ngon fr att sakna argument och drfr sysslar med personliga phopp, samtidigt startar du en trd som generalliserar det grvsta och anklagar folk fr det ena efter det andra fr att dom vljer en kvinna frn Asien. Det mest tragiska i denna trd r du och dina unkna sikter.
Fr att knna dig sjlv lite extra betydelsefull mste du hitta ngon annan att se ner p, istllet fr att skaffa dig ett liv som r bra. Men det r lttare att frska hitta fel p andra n att frbttra sig sjlv.
Citera
2019-12-02, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
😂 tack fr dagens skratt din idiot. Du anklagar ngon fr att sakna argument och drfr sysslar med personliga phopp, samtidigt startar du en trd som generalliserar det grvsta och anklagar folk fr det ena efter det andra fr att dom vljer en kvinna frn Asien. Det mest tragiska i denna trd r du och dina unkna sikter.
Fr att knna dig sjlv lite extra betydelsefull mste du hitta ngon annan att se ner p, istllet fr att skaffa dig ett liv som r bra. Men det r lttare att frska hitta fel p andra n att frbttra sig sjlv.
Ja, du har skert aldrig generaliserat eller haft en frdom frstr jag.

Jackie F
Citera
2019-12-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-I-Frenulum
Ja, du har skert aldrig generaliserat eller haft en frdom frstr jag.

Jackie F
Har jag aldrig psttt. Men du kritiserar ngon fr ett phopp det finner jag lite komiskt nr du sjlv anvnder dig av liknande metod.
Citera
2019-12-02, 14:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
du missfrstdd mig 😊 alla mn betalar fr sex r min teori 😝
Det finns ingen gratis lunch.
Citera
2019-12-02, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Har jag aldrig psttt. Men du kritiserar ngon fr ett phopp det finner jag lite komiskt nr du sjlv anvnder dig av liknande metod.
Jag har inte blivit arg p ngon jag diskuerat med och brjat kalla den det ena och det andra, dr har du skillnaden. S beter sig ett perfekt exempel p en krnkt person.

Har jag kallat ngon specifik person ngot r det fr att den har kallat mig ngot. Jag kallar grna folk fr fittor och idioter ifall det r s dom tilltalar mig.

Jackie F
Citera
2019-12-02, 14:39
Medlem
Jag som bor i thailand och jobbar p suvarnabhumi flygplats tycker det r bra att andra och sistahands sortering av svenska mn sker kvinnor i andra lnder, det ger svenska kvinnor mer frihet och slipper bli trakasserade av nersupna och tragiska mn utan jobb.

Nr jag kommer till vnner och familj under jul knns det mer skert n ngonsin att g ut annandagen p krogen fr att festa till lite i stockholm.
Citera
2019-12-02, 14:55
Avstngd
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benke-guzz
Jag som bor i thailand och jobbar p suvarnabhumi flygplats tycker det r bra att andra och sistahands sortering av svenska mn sker kvinnor i andra lnder, det ger svenska kvinnor mer frihet och slipper bli trakasserade av nersupna och tragiska mn utan jobb.

Nr jag kommer till vnner och familj under jul knns det mer skert n ngonsin att g ut annandagen p krogen fr att festa till lite i stockholm.

Och du som r Eliten jobbar med att bra vskor p thailndsk flygplats.. 😂 Fattig luffare.
Citera
2019-12-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Ja s r det nog ofta, men det gller oftast de ldre mn som kt till turiststllena med bargirls, inte medelklass stadstjejer som man finner i Bangkok.
Jut det, ldre mn. Jag har knullat en snuskgubbes importbrud, dock inte asiat men steuropa. Han va redan blivit impo, s jag "hjlpte" honom lite.....hehe.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in