2008-06-19, 08:04
Medlem
Mashtars avatar
Hoppas att det blir bättre än ettan iaf.
Citera
2008-06-24, 23:32
Medlem
sparvens avatar
Jag spelade faktiskt nyss klart Godfather och måste säga att det var riktigt roligt även om det har en del brister som många har nämnt.

Ska bli riktigt intressant att se en uppföljare och förhoppningsvis så satsar de lite mer på den.
Citera
2008-06-29, 17:41
Medlem
Mx_1337s avatar
Spelade det på pc typ när det kom ut, i början gillade jag det, tiden bara försvann framför det, mot slutet tröttnade jag dock tyvärr.

införskaffade det nyligen till ps2 och lirade igenom hela med samma känsla som när jag först lirade det på pc, vet inte varför det kändes bättre och höll hela vägen på ps2 men inte pc, iallafall, bra spel!
Citera
2008-10-12, 14:13
Medlem
Jag har det till PC men jag fattar inte en grej, när man drar musen till höger så kolar snubben till vänster och vice versa. Jag vill att det ska va att drar man musen åt höger så ska gubben följa med. Hur fan gör jag det? Har provat invert och skiten i options men det funkar fan ändå inte
Citera
2008-10-12, 14:25
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Jag har det till PC men jag fattar inte en grej, när man drar musen till höger så kolar snubben till vänster och vice versa. Jag vill att det ska va att drar man musen åt höger så ska gubben följa med. Hur fan gör jag det? Har provat invert och skiten i options men det funkar fan ändå inte

jag tror jag hade ett liknande problem, det gick inte heller gå in i bilar och massa skit. Tanka ner en annan med annat crack
Citera
2008-12-05, 00:06
Medlem
Spelade Gudfadern på Xbox (gamla) för ca 2 år sedan. Hade klarat ganska långt, sedan minns jag att jag skulle ta över alla rackets för att bli Don of New York. Tog nog över 70-80%, men blev långtråkigt så gav fan i det till slut.
Till min fråga: Händer något efter att man blivit Don of New York eller "leker" man bara då?
Citera
2009-02-18, 23:46
Medlem
fstahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
DU SKA INTE CRACKA SPELET! INSTALLERA OM OCH CRACKA INTE.

Hittar du inte det så är du fan efterbliven.

jag har läst igenom hela tråder på 39 sidor, och jag tycker synd om dig med alla jävla idioter som inte kan läsa att man inte skulle cracka
Citera
2009-05-14, 18:49
Medlem
koumas avatar
Problem!

Fick här om dagen för mig att det skulle vara kul att köra Gudfadern igen, men när jag installerat klart spelet så gick det inte att starta. Det enda som kommer upp är en första svarta skärmen där står copyright och sånt, sen stängs spelet ner. Någon som har en aning om vad detta kan bero på och hur jag i sånt fall löser problemet? Kan det bero på att jag har Windows Vista kanske?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in