Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-15, 12:01
Medlem
I nästa mejl skriver hon så här....

"
Så vitt jag kan se i vår arkiv har vi skrivit att han åtalas och att rättegång ska hållas. Vår krimreporter Ingar Frostberg säger att rättegången skulle ha hållits i oktober men att den är framflyttad. Mer information än så har jag inte och jag kan inte se mer än det bland de artiklar vi publicerat i ärendet.

Om du har mer information får du gärna skicka mig den. "
Citera
2021-02-09, 07:21
Medlem
Han friades.
Citera
2021-02-09, 07:34
Medlem
Peyotedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockyRocky
Han friades.

Fan vilket glidarjobb. Vapen och tillgång till knark. Politisk immunitet och kommer runt överallt. Är det problem man inte kan hantera så står man bara och glor när småglin bränner bilar.

Är det för sent att bli snut, jag är 43 år och kan komma i form snabbt. Halvt suicidal och diskret.

Varför blir inte alla snutar?
Citera
2021-02-09, 10:35
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...-alla-punkter/

"En polisman som åtalats för att ha mulat en handfängslad man med snö för att sedan släpa honom i snön – in i polisbilen – friades idag på samtliga åtalspunkter.
Eskilstuna tingsrätt anser att polismannen handlat i enighet med sin laga befogenhet och därmed inte kan dömas för brott."
Citera
2021-02-10, 07:06
Medlem
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...-alla-punkter/

"En polisman som åtalats för att ha mulat en handfängslad man med snö för att sedan släpa honom i snön – in i polisbilen – friades idag på samtliga åtalspunkter.
Eskilstuna tingsrätt anser att polismannen handlat i enighet med sin laga befogenhet och därmed inte kan dömas för brott."

Härligt. Den kriminella varsel fick vad han förtjänade och polisen gjorde sin plikt emot oss skattebetalare. Bara lavligt att det har blivit rättegång av det här, att en kriminell ens få föra talan om såna här skitsaker.
Citera
2021-03-05, 14:00
Medlem
Niggers: Din syn på demokrati är vidrig

Det är uppenbart ett mycket grovt brott som sker på filmen. Förstår man inte det har man seriösa problem med verkligheten
Citera
2021-03-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smogaffet

Det är uppenbart ett mycket grovt brott som sker på filmen. Förstår man inte det har man seriösa problem med verkligheten

Jag blev pulad ett flertal gånger under min uppväxt. Jag trodde det var en del av svensk kultur.
Menar du att det var grova brott som jag utsattes för?
Citera
2021-07-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smogaffet

Det var bevisligen inget grovt brott eller brott alls för den delen. Filmen är en del av händelsen och täcker inte hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in