Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-12-08, 15:14
Medlem
killawifes avatar
Det finns annars korkmatta som man lägger som laminatgolv ungefär. Grymt skönt att gå på. Det är nåt syntetmaterial som efterliknar kork då. Mycket skönare än vinyl och laminat.
Heltäckningsmatta är rätt skönt det med men inte så praktiskt i ett vardagsrum. Jag ska nog lägga en i mitt sovrum senare. Det ger även en dämpning av ljudet i rummet.
Citera
2019-12-09, 04:12
Medlem
Prodelins avatar
Parkett är så svennigt, alla har det
Citera
2021-09-27, 20:15
Medlem
Extra lurvig heltäckningsmatta verka vara poppis och en del lägger den i halva rummet typ 50/50 rakt av. Själva kanten fästs med något dubbelhäftande, så folk inte snubblar.
Citera
2021-09-28, 09:56
Moderator
rotadents avatar
Skulle på ett sätt gärna ha heltäckningsmatta i sovrummet. Inte så långhårig, men det är ju väldigt mysigt när man kliver ur sängen ned på en matta istället för ett kallt trägolv. Tyvärr verkar det så jävla opraktiskt. Svårstädat, vore rädd att spilla på det, blir fläckar etc. Det verkar vara så otroligt olika bud också om hur bra moderna heltäckningsmattor är. Vissa säger att de är väldigt bra och att det jag nämnde nu inte är en faktor i princip, andra säger att de är nästan lika snuskiga som de gamla...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in