Citat:
Ursprungligen postat av
limvit
Hej.
Jag är ute efter det preparat som i skrivande stund är klassat som bäst av er experter på denna forumdel.
Jag tränar 5-6 ggr i veckan och vill gärna testa lite testo.
Jag kommer testa i kanske 2-3 månader, inget långsiktigt.
Bara nyfiken på resultatsökningen man får av dessa preparat.
Har läst lite om Dianabol (ryssar(?)) och om Halotestin.
Många verkar lovorda Dianabol, andra säger att den suger.
Samma sak med Halotestin.
Det gemensamma med båda är att folk säger "ta bättre preparat, mindre giftiga (för levern) preparat"
Jag undrar alltså,
Vilka är dessa preparat?
PS. Det är endast orala som jag är ute efter. Spruta i kommer jag inte hålla på med alls.
Jag är medveten om att orala preparat inte fungerar lika bra som vätskor, men det är jag OK med.
De bi-effekter jag gärna undviker är:
** Extra hårtillväxt
** Spot baldness/hår faller
** Leverskadda
** Acne
** Att mina simmare tar skada (spermier)
Jag är också medveten att det med största sannolikhet inte går att undvika alla/en del av dessa bi-effekter. Men jag undviker gärna så många som möjligt. Ökad sexlust är bara ett stort plus.
Tack på förhand!
/farbror limvit
Det mesta är som alltid, dosrelaterat och genetik
Jag kan säga att om du är färsk, gå på test.
Hoppa inte på tren eller anadrol första gången.
(Oavsett vad du läser om biverkningar)
Test och dianabol är riktigt gamla i gemet, finns mycket research där.
Samt ifall biverkningar uppstår och hur du kontrar dom.
Test kräver spruta, men och du ändå börjar i detta ämne kan du börja med det tryggaste IMO.
Med det sagt
Jag började som dig, var rädd för nålen först.
Så jag tog dianabol.
Fegade mig på 10-20mg dos ed.
Vart inga mirakulösa resultat där. Men det gav såklart litegrann, en viss pump och något kilo.
Men vad visste jag, med den kunskapen inom aas hade jag ungefär samma i träning.
Har nått bättre resultat senare utan(helt) på ettår än jag gjort på Tren test och dianabol som nybörjare. (Med 6 år i gym natural innan). Muskel kontraktion , kost, mm.
Fan jag är definitivt en av dom lurade att man kan skapa mirakel med några doser.
Hhaha, Men men ung och dum. Jag är äldre och visare idag.