Citat:
Ursprungligen postat av
Trointeallt
Han jobbade i norge innan han träffa henne, han blev av med jobbet när han var tillsammans med henne, han skaffade ett nytt jobb när han var tillsammans med henne, när det gick isär så hade han fortfarande jobbet. Så ja han jobbade, tjänade pengar och försörjde sig själv. Vet du inte hur det går till kanske? Sen som du skriver så verkar det som du också har läst fupen men eftersom det är en våltäktfall så blir det sekretessbelagt. Sen om du har beställt fup om hans fall så får du veta att du inte kommer få just om detta fall. Så det låter mer som ni hittar på lite grejer här i tråden för att sprida rykten utan någon form av fakta bakom det hela. Bara för en person säger en sak betyder inte att det är sant.
Sen skriver du "Om du inte vet vilka bevis som finns eller vad Jonas sa under rättegången så får du väl vänta på domen" är en ganska stor indikator att du inte heller vet någonting då du inte har så mycket att backa upp ditt "statement"
Han slutade jobba i Norge 2ggr, 1gången för att deras son aldrig sov! Sen satt han i 1,5 år på sitt arsel hjälpte inte till hemma (gick inte ens till Soc) hon var ny opererad när pojken var 4 månader tog ett 75% natt vik på sitt jobb, och tog ut mamma dagar där emellan. Sen fick han jobb vid sin bror som hans mamma fixat efter en tid fick dom dottern. När flickan var under året opererade hon båda händerna med några månaders mellan rum. Då hon inte fick lyfta vabbade hennes mamma under den tiden. Sen jobbade båda en tid sen rökte han på, på jobbet ljög för henne att mamman hade varit elak och slutade åka till jobbet.
Efter mycket tjat fick hon iväg honom till Norge igen. När han varit där ett tag ringde hon och gjorde slut med honom. Och ringde sedan upp igen å skrek "vart knäpp" ja hon fick utmattningsdepression. Sen gick båda hemma kanske 4-5 månader. Efter de skickade hon till hans chef i Norge och förklarade att det var hennes fel att han inte kommit till Norge. Han fick börja igen. men sa att han åkte till henne men satt sedan i bilen längre bort för att kolla så hon inte var otrogen. Jag pratade då med honom flera veckor i rad. Då han mådde väldigt dåligt pga. Sin svartsjuka. Till slut fick han inte komma tillbaka till Norge . Sedan satt han hemma över 2 år utan att gå till Soc. Dom levde på hennes Soc bidrag +pengar från hennes föräldrar. När hon kom tillbaka till jobbet hann hon jobba några veckor innan hennes armbåge gick sönder, sedan gick hon hemma till de var dax att operera den. Sen jobbade hon ytterligare några månader innan utmattningen gjorde så hon inte kunde jobba. Under dom sista 2 åren hördes inte Jonas och hans familj.
Eftersom pojken saknade sin farmor tog hon kontakt med henne igen å åkte och träffade henne. Efter de fick han tillbaka sitt jobb vid brodern å efter några månader med inkomst flyttade han till kopparberg. Jag har alltid tyckt synd om Jonas för hon fick svår PMDS efter att hon fått pojken. Och han fick mest ut utav henne ilska! Å de har hon alltid sakt själv när jag frågat har ni bråkat igen? Ja de är mitt fel! Han fick henne alltid att känna att de är hennes fel. Även när hon kom på honom ljuga, då började han gråta och i slutändan var de hon som var elak.
Vem är psykopat? Tycker du?
Jag har varit vän med både henne och Jonas i många år innan dom var ett par och under deras föehållande. Tog allt som oftast hans parti fasten jag visste att han ljög om mycket alltid! Jag har alltid älskat Jonas å henne. Men han är nu död för mig , hoppas att jag aldrig mer behöver se honom. ( Förlåt "hon" att jag undanhållit saker men är svårt att vara vän med båda i ett förhållande)