Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 20:19
  #2725
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Saker tar tid.

Det kommer att lösas i sinom tid.

Hur många mord är olästa i Sverige 😉
Citera
2024-04-17, 20:25
  #2726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Hur många mord är olästa i Sverige 😉

Inte supermånga på senare tid. Och alla vet att "somliga" prioriteras ner. Detta är givetvis inte ett sådant
Citera
2024-05-04, 00:08
  #2727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Saker tar tid.

Det kommer att lösas i sinom tid.

Vad talar för att det kommer lösas? Det har gått 5 år. Gärningsmännen kan bo i Spanien och glassa, vara döda eller leva livet i mångkulturella Sverige. Ingen vet, polisen i synnerhet.
Citera
2024-05-04, 02:05
  #2728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vad talar för att det kommer lösas? Det har gått 5 år. Gärningsmännen kan bo i Spanien och glassa, vara döda eller leva livet i mångkulturella Sverige. Ingen vet, polisen i synnerhet.

Polisen vet nog mer än dig. Vänta och se.
Citera
2024-05-04, 02:24
  #2729
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Polisen vet nog mer än dig. Vänta och se.

Vet och vet

dom får en ny sprängning varannan natt, sen ska dom mäkla mellan "jordgubben" och "räven" också.
dom hinner knappt nåt annat
Citera
2024-05-04, 04:32
  #2730
Medlem
Jag tycker det är väldigt märkligt att man inte kommit längre i det här ärendet. Lilla Gislaved. Hur mycket babbeluring i adekvat ålder och storlek rör sig i området? Toppsa alla icke-etniska "svenska" män mellan 16-23 skrivna i Jönköpings län för tidpunkten. Något DNA-spår bör man väl ha att gå på?
Citera
2024-05-04, 10:40
  #2731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Jag tycker det är väldigt märkligt att man inte kommit längre i det här ärendet. Lilla Gislaved. Hur mycket babbeluring i adekvat ålder och storlek rör sig i området? Toppsa alla icke-etniska "svenska" män mellan 16-23 skrivna i Jönköpings län för tidpunkten. Något DNA-spår bör man väl ha att gå på?

Hur vet du att dom inte har kommit "längre"?
Vips så grips någon och du får äta upp din rasistiska hatt, igen.
Citera
2024-05-04, 13:51
  #2732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Hur vet du att dom inte har kommit "längre"?
Vips så grips någon och du får äta upp din rasistiska hatt, igen.

Är ju sedan händelsen ägt rum mer eller mindre fastställt att MGM ska ha varit invandrare. Va väl till o med nån neger som vart misstänkt men släppt i brist på bevis…

Problemet med alla dom olösta fallen som passerar i dagens Sverige är att de aldrig kommer lösas, ofta är GM själv mördad i gängkonflikter eller sedan utvandrad till sina hemländer. Titta bara på Johanna Möller fallet, där Mohameds bästa vän som också var misstänkt åkte hem till sitt hemland straxt efter och aldrig kunde höras eller utredas.

Sen kanske nåra enstaka gängkriminella om 10-15 år ”talar ut” om olika mord dom vet vem gm är, då lär de ofta vara redan döda misstänkta…

Och i detta fall finns det ens DNA från mördarna ?
Citera
2024-05-06, 15:35
  #2733
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Polisen vet nog mer än dig. Vänta och se.

Hur länge ska vi vänta ??😉
Citera
2024-05-06, 18:21
  #2734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Hur länge ska vi vänta ??😉

Frågar du mig det? Bekant med uttrycket "Rättvisans kvarnar mal långsamt"?

Är det viktigare för dig att någon/fel åtalas tidigt, eller att utredningen sker noggrant och bra?
Citera
2024-05-06, 18:53
  #2735
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Frågar du mig det? Bekant med uttrycket "Rättvisans kvarnar mal långsamt"?

Är det viktigare för dig att någon/fel åtalas tidigt, eller att utredningen sker noggrant och bra?
Det verkar på mig som den här utredningen har kört fast. Kan mycket väl vara så att MGM antingen är död eller har åkt hem.
Citera
2024-05-06, 19:36
  #2736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Det verkar på mig som den här utredningen har kört fast. Kan mycket väl vara så att MGM antingen är död eller har åkt hem.

Ja vi får se som sagt, men då vet vi vad du tror
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback