Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-12-17, 22:08
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Detta har skadat mig grovt då jag blivit nekad flertal jobb nu som jag har sökt inom säkerhetsbranschen/staten.

Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Som sagt vet jag inte en enda säkerhetsklassad tjänst där trafikbrott är nog för att utgöra hinder.
Jag vet att det inte utgör hinder inom försvarsmakten, polisen eller som väktare eller ordningsvakt.
Är det någon av dessa du sökt och de nekar dig pga säkerhetsprövningen så är det annan orsak än misstanke om trafikbrott som de hittat vid prövningen.

Historien låter mycket märklig. Jag delar Aramir2s uppfattning. Dom för ett "trafikbrott" skulle knappast stänga några dörrar alls.

Att du dessutom hävdar att det rör sig om en misstanke utan åtal/dom gör historien mer underlig.

Givet att du inte delar med dig information är det omöjligt att veta vad som hänt eller bedöma, men min uppfattning är att hela sanningen inte har presenterats här.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback