2020-04-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Om man lyssnar på yasins låt kevin gates på hans yt kanal man har redigerad slutet av låten han säger
”direkt från hjärtat, fuck den här vägen om du kan nåt bättre gör det” Förut det fanns inte
Stämmer inte den delen var där från början när den släpptes
Citera
2020-04-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Om man lyssnar på yasins låt kevin gates på hans yt kanal man har redigerad slutet av låten han säger
”direkt från hjärtat, fuck den här vägen om du kan nåt bättre gör det” Förut det fanns inte
Jo det har alltid funnits i musikvideon på youtube, inte spotify
Citera
2020-04-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Och kan du tänka dig att poy tog ett liv i garaget För ”shottaz” om
Han var så Falsk som han e, så hade han inte tagit liv.
poy var inte den som klippte karrar det var a och y men poy hade pratat med ngn i dp när yasin o dem spelade in massa låtar i dubai i nya låten han säger loyalty is priceless poy så you gotta pay the price där jag bor poy insta de står loyalty is priceless.
Citera
2020-04-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
poy var inte den som klippte karrar det var a och y men poy hade pratat med ngn i dp när yasin o dem spelade in massa låtar i dubai i nya låten han säger loyalty is priceless poy så you gotta pay the price där jag bor poy insta de står loyalty is priceless.
Jalla mannen Yasin har inte ens bollar o ta liv Due liten fanboy som hyllar han.
Citera
2020-04-16, 23:31
Medlem
Citat:

Shit..det där hade jag missat. Väldigt intressant att han quotar Poys insta
Citera
2020-04-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRiksPundare
Shit..det där hade jag missat. Väldigt intressant att han quotar Poys insta
aa poys gamla insta det står så ett tag sen så ville yasin att ayye skulle dö men efter ett tag så blev poy klippt och yasin spydde i bilen exakt efter poy dog
Citera
2020-04-17, 00:02
Medlem
Citat:
aa poys gamla insta det står så ett tag sen så ville yasin att ayye skulle dö men efter ett tag så blev poy klippt och yasin spydde i bilen exakt efter poy dog

Hur har du HSS i ditt namn när du gör motsatsen😂😂
Citera
2020-04-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thedondonthedon
Hur har du HSS i ditt namn när du gör motsatsen😂😂
hahaha säger ba info som folk i västerort vet inget mer yani
Citera
2020-04-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Jalla mannen Yasin har inte ens bollar o ta liv Due liten fanboy som hyllar han.
Är verkligen inte hans fanboy fråga vem du vill alla vet de va han o lini han säger själv i chicago låten
Citera
2020-04-17, 04:29
Medlem
Citat:
Är verkligen inte hans fanboy fråga vem du vill alla vet de va han o lini han säger själv i chicago låten
Han sa dock oxå ”jag o poy i mitt GARAGE”
Citera
2020-04-17, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Han sa dock oxå ”jag o poy i mitt GARAGE”
Han menar sen gång då de blev tagna av polisen i ett garage finns en förundersökning där ayye pratar med farre han pratar om någon som inte ville göra något för gänget o han menade poy där
Citera
2020-04-17, 07:02
Medlem
Citat:
Han menar sen gång då de blev tagna av polisen i ett garage finns en förundersökning där ayye pratar med farre han pratar om någon som inte ville göra något för gänget o han menade poy där

"jag och poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas, sluta upp med din fasad, vi skickar upp dig till Allah"
-yasin

Ni får tolka det bäst hur ni vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in