2020-01-03, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckallan74
Jo men du skriver som om jag vore en idiot som inte vet något! Vad fan vet du om framtiden???
Men det har hänt betydligt värre grejer utan att det blivit krig.
Citera
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Fast du hojtade ju nyss om att WW3 stod för dörren och att vi skulle bunkra upp med pasta och tändstickor. Nu säger du att oljan kan bli lite dyrare. Ganska stor gråzon mellan de där ytterligheterna.

Som sagt, vänligen sluta gotta dig i världskrigsporr och fear mongering. Solen kommer att gå upp i morgon också.
Ok, kul att du har en spåkula, jag har inte det, jag ser diverse scenarior! Har du en familj? Det är vinter nu tänk om en EMP droppas över Sverige? Ingen elektronik fungerar, ska du då försöka sitta och svara mig då i detta inlägget? PRO-TIP kommer inte gå nå bra!! Så om jag imorgon går och köper extra varor hur provocerar det dig??
Citera
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Men det har hänt betydligt värre grejer utan att det blivit krig.
Jo men detta påminner väldigt mycket om starten på WW1!
Citera
2020-01-03, 02:42
Bannlyst
Citat:
Fast folk var efterblivna förr och startade krig så fort det fanns tillfälle. Annat nu.
Citera
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Bara 106 år senare. Det går givetvis inte att jämföra. Men det vet du antagligen. Eller så har du ingen aning.
Citera
Citat:
Ok, kul att du har en spåkula, jag har inte det, jag ser diverse scenarior! Har du en familj? Det är vinter nu tänk om en EMP droppas över Sverige? Ingen elektronik fungerar, ska du då försöka sitta och svara mig då i detta inlägget? PRO-TIP kommer inte gå nå bra!! Så om jag imorgon går och köper extra varor hur provocerar det dig??
Varför skulle en EMP droppas över Sverige? Vem skulle göra det? Men om så hade skett så hade det bara varit av godo eftersom stollar som du då inte längre hade kunnat sprida er dystopiska skit över internet. Då hade du tvingats hålla dina galna teorier för dig själv och det hade vi alla varit glada och tacksamma över. Så... I det här läget hejar jag faktiskt på EMPn.
Citera
2020-01-03, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktomte
Bild...

https://twitter.com/thestevennabil/s...03652735586304

Fel ring
Citera
2020-01-03, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Bara 106 år senare. Det går givetvis inte att jämföra. Men det vet du antagligen. Eller så har du ingen aning.
106 år är ingenting
Citera
Medlem
Samuel332s avatar
Kommer man vakna upp till att världen är i brand imorgon må man tro haha
Citera
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Orka svara på citat som denna..... Fattar du omfattningen om vad som just hänt??? Eller sitter du där och förbereder din taco middag senare ikväll??
Citera
2020-01-03, 02:45
Medlem
Tryckallan74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Varför skulle en EMP droppas över Sverige? Vem skulle göra det? Men om så hade skett så hade det bara varit av godo eftersom stollar som du då inte längre hade kunnat sprida er dystopiska skit över internet. Då hade du tvingats hålla dina galna teorier för dig själv och det hade vi alla varit glada och tacksamma över. Så... I det här läget hejar jag faktiskt på EMPn.
Jo skratta du, men om USA skjuter EMP´s mot Ryssland så kan det säkerligen påverka Sverige också!

Edit: Eller tvärtom Ryssland skjuter dem mot våra kära NATO vänner Danmark och Norge?
Citera
2020-01-03, 02:46
Medlem
Albert Einstein: "Jag vet inte med vilka vapen det tredje världskriget kommer att utkämpas, men det fjärde världskriget kommer att utkämpas med käppar och stenar."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in