2024-10-20, 23:23
Medlem
Ankläppar har inga problem med killar men jag skulle aldrig peta i dom med tång. Har alltid undrat vem som faller för sådant.
Jag säger alltid till tjejer att aldrig göra läppoperationer. Dom får göra vad dom vill men helvete vad fult det är.
Citera
2024-10-21, 00:19
Medlem
A-Good-Mans avatar
Ankläppar är inte vackert, och det får inte direkt bäraren att se mer intelligent ut. Som allt annat handlar det om måtta. Man kan fylla läpparna lite så de fortfarande ser bra ut men många ska överdriva så förbaskat. Och då ser det bara löjligt ut.
Citera
2024-10-21, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ankläppar har inga problem med killar men jag skulle aldrig peta i dom med tång. Har alltid undrat vem som faller för sådant.
Jag säger alltid till tjejer att aldrig göra läppoperationer. Dom får göra vad dom vill men helvete vad fult det är.
Jag tror det har hänt många gånger att en ankläpp har skrämt iväg en man med sina läppar. När han har sett dessa läppar så har han tänkt; "Va fan är detta? Jag pallar inte"

Visst de kanske inte skrämmer iväg lastbilschaufförer och plåtslagare och många bryr sig inte för de tänker bara på att knulla.

Är det någon som vet om fillers i läppar går att ta bort?
Senast redigerad av larsjohansson 2024-10-21 kl. 03:02.
Citera
2024-10-27, 21:03
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Alla killar älskar det 😘
Citera
2024-10-28, 15:52
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Alla killar älskar det 😘

Fan heller
Citera
2024-10-28, 16:04
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
? Vilka psyksjukdom lider dessa kvinnor av att de förstör sig själva så här? Har kvinnor ingen stil alls?

Dysmorfofobi kallas det.

Det är
Verkligen surrealistiskt att vistas ute ibland och springa på unga kvinnor som mer eller mindre vanställt sig själv, och dessutom betalat för det.

Hela kosmetikaimdustrin är så avreglerad att man blir mörkrädd.
Citera
2024-10-28, 16:05
Medlem
Så fruktansvärt fult
Citera
2024-10-28, 16:08
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Fan heller
Det tycker ni och vill inte erkänna det. En tanke också…. Ni som är så rädda för tjejer som är allt annat än oskulder…. Har ni tänkt på hur lössläppt en sådan tjej måste vara? De gör det för att spela sexiga
Citera
2024-10-28, 16:15
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det tycker ni och vill inte erkänna det. En tanke också…. Ni som är så rädda för tjejer som är allt annat än oskulder…. Har ni tänkt på hur lössläppt en sådan tjej måste vara? De gör det för att spela sexiga

Bara autister och barnhemsbarn med fetaltalkoholsyndrom fostrade vid säkerhetsspolisens farmer är så smaklösa så man gillar folk som ser ut som horor
Citera
2024-10-28, 16:36
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Bara autister och barnhemsbarn med fetaltalkoholsyndrom fostrade vid säkerhetsspolisens farmer är så smaklösa så man gillar folk som ser ut som horor
Nästan alla blattesnubbar har en tjej med kuksugarläppar. Troligtvis är båda lika benägna till att vara otrogna
Citera
2024-10-28, 16:50
Medlem
448s avatar
Haha skämmande o se en tjej me fiskläppar,högklacka o ,silvrigpuffjacka.

Stackars föräldrar
Citera
2024-10-29, 12:17
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Haha skämmande o se en tjej me fiskläppar,högklacka o ,silvrigpuffjacka.

Stackars föräldrar
Jag hade skämts om min dotter gjorde ankläppar. Och hade jag varit snubbe hade jag skämts om jag hade haft en sådan tjej. (Hade i för sig skämts om jag varit snubbe och haft tjej öht)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in