Bolund har i viss mån utseendet men har han intellektet?, inte bara att han är miljöpartist utan också hur han ibland pratar i t.ex.
debatter , han låter i alla fall lite som en skrivmaskin som stötvis trycker ut det han skall säga.
Han är mer intelligent än många andra i Miljöpartiet dock och han kanske valt partiet av karriärskäl men om han verkligen tror på partiets dogmer som den globala uppvärmningen (påstått orsakad av mänskliga utsläpp av CO2) och stöd till hög invandring, så är han kanske inte så klok. Fast han är ju i praktiken en marionett som alla svenska politiker och troligtvis då en medveten lögnare och skådespelare. Även om jag kan förstå att det inte är lätt (om ens möjligt) att gå emot judarnas (deep state) olika policies som politiker.
Däremot tycker jag det är bra att MP i alla fall säger sig vill kämpa för att bevara djurarter och biologisk mångfald men jag vet inte hur mycket de föreslår att lägga av biståndet på det. De kanske fokuserar mer på Sveriges fauna.
Sanningen är att det finns teknologi för att påverka klimatet (HAARP). CO2 skatter och den globala uppvärmningsdebatten och sådant handlar bara om att beskatta folk och möjligtvis driva med dem eller hålla dem sysselsatta/ockuperade av fel ämnen. HAARP menar vissa används t.e.x för att värma upp Arktis för att komma åt naturtillgångar.
Citat:
HAARP
Tack vare Nick Begich har världen tidigt varnats inför väder- och jordbävningsmaskinen HAARP i Gakona, Alaska. HAARP är mångsidigt användbar, även för mind control/tankekontroll på stora grupper av människor. Vissa menar att även en individuell styrning och fjärrmord är möjliga.
Som sagt i fel händer mycket farligt, och det är judarna som styr och de är tyvärr satanister i alla fall de som följer talmud. Gud hjälpe oss.