• 3
  • 4
2020-01-11, 03:33
Medlem
Rask,Jonna,Tarzan, Flashback är det dagens förebilder/ gemenskap?

Dessa youtubers har aldrig något intressant att säga, inga djupare insikter, bara massa menlöst dravel och här på flashback är det endast "invandrarnas fel" diskussioner. (Även om jag själv tycker massinvandringen är sjuk)
Citera
2020-01-11, 13:38
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Rask,Jonna,Tarzan, Flashback är det dagens förebilder/ gemenskap?

Dessa youtubers har aldrig något intressant att säga, inga djupare insikter, bara massa menlöst dravel och här på flashback är det endast "invandrarnas fel" diskussioner. (Även om jag själv tycker massinvandringen är sjuk)

Jag kollar mest på engelsktalande kanaler i ämnen som intresserar mig. Man blir tämligen förvånad över att youtubers som kör på svenska har så många visningar i sammanhanget, speciellt när det som du säger är rent dravel.
Citera
2020-02-09, 16:57
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Han fick alltså tillbaka sin kanal, efter många om och men.
Citera
2020-05-13, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonsblockeraren
Han fick alltså tillbaka sin kanal, efter många om och men.

Hade han någon förklaring? Eller sa han bara att youtube gav tillbaka den? Tror absolut inte han sålde den, han känns för kändiskåt för det. Men det borde gått på ett samtal till svenska youtube som har kontor här och känner till honom att få tillbaka den. Men tror mer på PR-stunt än att han skulle sålt den (om han inte sålde till några han kunde blåsa och få tillbaka kanalen från haha)
Citera
2020-08-17, 22:11
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelNybbe
Hade han någon förklaring? Eller sa han bara att youtube gav tillbaka den? Tror absolut inte han sålde den, han känns för kändiskåt för det. Men det borde gått på ett samtal till svenska youtube som har kontor här och känner till honom att få tillbaka den. Men tror mer på PR-stunt än att han skulle sålt den (om han inte sålde till några han kunde blåsa och få tillbaka kanalen från haha)

Vad jag vet var den officiella förklaringen att YouTube-teamet lyckades ge honom kanalen åter. Sanning eller ej får var och en avgöra.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in