2020-01-13, 00:29
Medlem
Meteorass avatar
Jag är 20 år och har under senaste året börjat ha våta drömmar i sömnen - ett nytt fenomen för min del. Drömmarna har alltid inslag av sexuell natur, och jag vaknar efteråt upp med en utlösning.

Jag upplever dock inte att jag eller min kropp är sexuellt upphetsad varken i, eller efter drömmen, utan finner endast extremt obehag i båda situationerna. Jag finner inte gestalterna attraktiva, och upplever ingen orgasm, utan endast utlösning.

Därför undrar jag om utlösningen alltid är ett resultat av den sexuella drömmen, eller om det är möjligt att utlösningen sker på grund av min kropps höjda nivåer av testosteron i sömnen, som formar min befintliga dröm till något sexuellt inriktat utan någon anledning. Är det för att försöka tolka hormonerna i kroppen? Detta då jag inte finner människorna eller handlingarna upphetsade.

Har någon förslag på annan orsak, eller kan bringa klarhet till dessa upprepade drömmar som så tär på mig?
Citera
2020-01-13, 00:31
Medlem
Tvirtynts avatar
Hur ser gestalterna ut?
Citera
2020-01-13, 00:52
Medlem
Meteorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvirtynt
Hur ser gestalterna ut?

Det kan vara allt från Nederländernas kung Willem-Alexander som har sex med sin mor, eller en awkward orgie där jag följer en patetisk man som gråter medan han är otrogen.

Men även att jag har sex med en helt vanlig person. De enda tillfällen jag själv upplever att jag utlöser till just drömmen (så som att jag precis gör entre i flickvännen) är när jag har sex med någon attraktiv som min partner, och jag upplever då ibland även en orgasm tillsammans med utlösningen. Utöver dessa drömmar känns det endast som att jag kissar på mig.
Citera
2020-01-13, 01:12
Medlem
Jag har alltid trott att "nattlig utlösning" bara var en eufemism för att ha runkat i sängen, och sedan ha behövt förklara de genanta fläckarna på lakanet för morsan. Menar du alltså att sådant verkligen förekommer; alltså ejakulation i sömnen, utan medveten handaverkan? Häpnadsväckande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in