• 1
  • 2
2022-08-30, 06:00
Medlem
Dragonflashs avatar
Svp var en falang med några kids som sagt och minns att det typ handlar om samma sak idag för Sverige som 1988, 1989.

Örebro är en stad förutom Stockholm som känns aktuellt.

SUB-sahariskt betyder att det Lindh blev utsatt för efter ledaren nja... Snarare en nymfoman typ indo ariskt ursprung. Coolt så att säga.

Ifall Eva var det så.... Vem gräver upp det?!
Citera
2022-08-30, 06:04
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Och vem är Sverigepartiets första ledare? Svårt att kolla upp det du påstår utan ett namn.

"den okända befälhavaren".
Citera
2022-08-30, 06:11
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Vilken "ideologi" menar du SD har, som begränsar ens val av partner på grund av hudfärg? Tror inte du kan peka på någon sådan, för den existerar inte.

Att detta tas upp överhuvudtaget visar snarare på de vänsterblivnas oförmåga att se bortom hudfärg och deras maniska försök att alltid dela upp folk i motsatser, svarta/vita, hetero/gay, man/kvinna osv. Allt för att polarisera och få in en kil där de låtsas vara lösningen till ett problem de själva skapar.

Ifall du kollar på kelterkors symbolen och tänker på ideologin som blev skinhead kultur så lär i alla fall SD mognat lite ifrån knapphändiga Screwdriver låtar typ 'Tuesday s gone' osv.. Lyssna på den. Busenkelt!
Alltså SVP och SD inte sant förrän 2022 och knappast rasistiskt utan bruden typ.
Senast redigerad av Dragonflash 2022-08-30 kl. 06:18.
Citera
2022-08-30, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag är för det första höger. Så vänstersnacket funkar inte på mig.

Sen pratar ju TS om Sverigepartiet och inte SD. Så jag förstår inte varför du börjar snacka om Sverigedemokraterna plötsligt. Du får gärna förklara.

Detta var Sverigepartiet:

Låter det som ett gäng som uppskattar afrikanska inslag i landet?
Fast dom lade ju ner rätt omgående och flertalet av de gamla Sverigepartisterna som inte gick upp i rök var ju med och grundade SD alt anslöt sig till SD.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in