Då har man hittat detta udda program. Tittar inte mycket på tv och att titta på några som kör lastbil väntade jag mig inte mycket av. Men nu har jag sett några avsnitt och kan inte sluta. Visst är många industriområden men detär ju ändå ryggraden i mycket av vår industri. Det som lockade mig var hur mycket man får se av Sverige. Vi har många fina landskap och vacker skog. Kul att se. Förstår att det blir en livsstil och att den kan locka. Kanske man ska kolla på lastbilskort?
Har aldrig tutat på en lastbil, vad fan är det för fel på folk?
jahapp då har en ny säsong börjat. haha vad amatörmässigt av produktionen att blurra företagsnamnet "foria" ibland men när kameran byter vinkel så är det inte blurrat
Var lite sugen på att se denna serie, men vad otroligt dyrt det var, 169kr! Viaplay måste ju vara Sverige dyraste streaming-tjänst. Dessutom bjuder dom bara på 2 veckor gratis, alla andra har en månad.
Men för 169 kr har dom väl ändå 4k? Nej, såklart inte.
Hoppas dom går i konkurs.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!