Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-02, 13:03
  #1549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
När dom satt i spat och Johan frågade om någon annan hade träffat Kalle Moreus så sa Arna att hon hade träffat honom i dalarna, då bytte Johan samtalsämne innan hon hade hunnit prata klart, riktigt fult gjort, det är bara han som ska stå i centrum.

Men det är kul att se att de andra i gänget börjar tröttna på honom.
Arna vart trött på honom för inte kan va tyst,Inte kul för dom andra när han avbryter börjar prata om något annat,
Citera
2024-05-02, 13:21
  #1550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Tänk vad lugn och go Johan är. Han visar så stort intresse för andra människor. Jag har aldrig hört honom prata om sig själv. Han upprepar ju hela tiden att det inte är något särskilt med honom. Och när det gäller val av kläder så säger han att det inte är så noga. Jag är en enkel medelmåtta är det som han säger mest. Väldigt ödmjuk.
De stämmer inte riktigt,Han ska ju ha dyra bling bling kläder och skor,Han om någon pratar väl sig själv,På vilket vis visar stort intresse för andra människor tycker du?Han vill prata om sånt han tycker är kul,Bryr sig inte om när andra i programmet ska berätta ngt då är det totalt ointressant för honom,
Citera
2024-05-02, 13:30
  #1551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Har våran superstjärna johan några sociala medier?
Han är inte superstjärna han tror själv han är det värsta kändis,Han skryter så mycket han tror på fullaste allvar han är superstjärnan,
Citera
2024-05-02, 13:35
  #1552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Diskuterades i en annan tråd om att Markoolio skulle kunna vara Sveriges svar på Keanu Reeves. Nej det är Johan som är det.

Allvarligt talat, börjar bli lite väl pinsamt nu. Och lite ensidigt. Var mycket mer blandat förut med betydligt fler personligheter. Nej man måste inte titta, men blir samtidigt nyfiken.
Håller med va mer blandat förut och mer personligheter,De har ju spårat ur,
Citera
2024-05-02, 13:42
  #1553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Johan fyller sin funktion i programmet men det blir lite för mycket. Lite äckligt att produktionen medvetet gör narr av honom. Sofie är ju inte en speciellt intressant karaktär, typ motsatsen till Johan. Arna skulle man gärna följa lite mer. Jonte är alltid kul att se. Åke är nästan största behållningen i programmet. Mats och Tobbes dynamik är fin. Mats är typ som Tobbes storebror eller pappa. Något jag saknar är poledance/riddarkompisarna. Annars så är det som vanligt, så fort ett program byter kanal så blir det automatiskt sämre. Filip, jag vet att du läser i tråden. Backa bandet till hur programmet var i början.
Programmet kan bli bättre,Som du säger backa bandet till hur det var från början,
Citera
2024-05-02, 14:07
  #1554
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
Programmet kan bli bättre,Som du säger backa bandet till hur det var från början,

Jag hade gärna sett en backning till 1993. Då fanns inte den här serien. Men det som gav dom idén. Nämligen SVTs dokumentär om Snickeriet i Norrköping. Det var personer som var med i den dokumentären dom letade efter när dom skulle göra den här serien Och så upptäckte dom att det fanns en stad som hette Köping. Bara Köping. Och där finns det konstiga människor. Staden som Gud glömde, det är Köping det.
Citera
2024-05-02, 15:20
  #1555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Det är helt oförklarligt att Johan får så stort utrymme i serien. Jag tycker så synd om hans mamma. Stackars kvinna som får leva med den där självgoda klumpen.
Ja han får väldigt stort utrymme i serien,Kan inte va lätt för mamma alla ggr,
Citera
2024-05-02, 15:22
  #1556
Medlem
Han får mycket utrymme serien,Kan inte va så lätt för mamman alla ggr,
Citera
2024-05-02, 15:51
  #1557
Medlem
Nu bekräftar Sofia att hon och Mats blev ihop för att han frågade chans via messenger. Säger ju allt om hur "seriöst" deras förhållande varit sen första början, inte konstigt att det började knaka i fogarna så fort. Väldigt tråkigt att de blev pushade att gifta sig. Tror Sofia hade varit lyckligare i Falun.

[https://i.ibb.co/Rbd67Gw/Screenshot-...8dda678b6.jpg]
Citera
2024-05-02, 15:54
  #1558
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
De stämmer inte riktigt,Han ska ju ha dyra bling bling kläder och skor,Han om någon pratar väl sig själv,På vilket vis visar stort intresse för andra människor tycker du?Han vill prata om sånt han tycker är kul,Bryr sig inte om när andra i programmet ska berätta ngt då är det totalt ointressant för honom,

Inlägget du citerade var uppenbarligen ironiskt.
Citera
2024-05-02, 16:59
  #1559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag hade gärna sett en backning till 1993. Då fanns inte den här serien. Men det som gav dom idén. Nämligen SVTs dokumentär om Snickeriet i Norrköping. Det var personer som var med i den dokumentären dom letade efter när dom skulle göra den här serien Och så upptäckte dom att det fanns en stad som hette Köping. Bara Köping. Och där finns det konstiga människor. Staden som Gud glömde, det är Köping det.

Upptäckte och upptäckte.. det var Filips hemstad och hans produktionsbolag, så det ligger nog närmare att de ville göra en serie om hans systers liv på ett gruppboende än gökarna i Snickeriet.
Citera
2024-05-02, 17:12
  #1560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
De stämmer inte riktigt,Han ska ju ha dyra bling bling kläder och skor,Han om någon pratar väl sig själv,På vilket vis visar stort intresse för andra människor tycker du?Han vill prata om sånt han tycker är kul,Bryr sig inte om när andra i programmet ska berätta ngt då är det totalt ointressant för honom,

Jag var ironisk. Ber om ursäkt, trodde att ironin sken igenom. Synd att inte du Alex tillsammans med Jonte är med mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback