Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-10, 13:23
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon har nog en rejäl släng av Aspergers.

Skulle snarare tro att det är någon form av tung psykosmedicin hon går på. Har träffat en hel del aspergare i mina dar, och inte en enda har varit som henne. Däremot vet jag folk som går på psykosmedicin som varit precis sådär avtrubbade och "tomma".
Citera
2022-03-10, 13:26
  #362
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Skulle snarare tro att det är någon form av tung psykosmedicin hon går på. Har träffat en hel del aspergare i mina dar, och inte en enda har varit som henne. Däremot vet jag folk som går på psykosmedicin som varit precis sådär avtrubbade och "tomma".
Hon medicinerar säkert också. Men eftersom som hon beter sig som hon gör så tror jag också att hon har Aspergers.

Sjukt rolig gångstil har hon i alla fall.
Citera
2022-03-10, 14:04
  #363
Medlem
Åke har sjungit med Sten&Stanleys i alla fall..
Citera
2022-03-10, 14:15
  #364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Jontes insta
Alex FB, som har vissa öppna inlägg

Tack
Citera
2022-03-10, 15:11
  #365
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Vet inte vilken diagnos hon har

Utvecklingsstörning och ADHD enligt henne själv.
Citera
2022-03-10, 17:26
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Utvecklingsstörning och ADHD enligt henne själv.
Vem talar vi om
Citera
2022-03-10, 17:40
  #367
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem talar vi om

Sofie
Citera
2022-03-11, 01:49
  #368
Medlem
Boggas avatar
Åke, vilken hjälte! Självklart sköt han brorsans luftpistol förr om åren och skulle vinna den tävlingen... sen var det väl ingen som var förvånad att han dessutom kört den där "Woody" på bowlingen. Vågar nästan sätta min högra kula på att han sa nåt om att han var en hejare på hästtävlingen också, som de såklart klippte bort

Tycker Åke är en störtskön gubbe som verkar vara relativt harmlös. Lever lite glatt i tron att allt han säger är sant
Citera
2022-03-11, 06:41
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Åke har sjungit med Sten&Stanleys i alla fall..
..sen erkände Åke på en rak fråga att han inte stod på scen utan "i jämte högtalarna "
Citera
2022-03-11, 08:59
  #370
Medlem
Skulle nog säga att Åke gör sig bäst på TV. Har känt folk som ljugit om allt och inget (dock inte i närheten lika mycket som Åke...) och de blir i längden otroligt jobbiga att ha och göra med. Det vore dock intressant att se vad som skulle hända om någon konfonterade Åke om hans lögner och påpekade att "Men det här hänger ju inte ihop tidsmässigt" eller krävde att han skulle bevisa saker han pratar om. Om det som med folk jag kände skulle leda till aggressionsutbrott, eller om han som jag tror skulle bli tafatt och ledsen.

Känns ärligt talat lite som lyteskomik att de alls har med Åke. Han har uppenbarligen inte samma typ av handikapp som övriga gänget och verkar, med undantag för sin förkärlek för uppenbara lögner, klara sig rätt bra på en egen hand. Undrar lite om inte femman vid något tillfälle insåg att åh fan, den här snubben gör bort sig konstant och det blir bra tv, honom ska vi fokusera mer på.
Citera
2022-03-11, 10:02
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Skulle nog säga att Åke gör sig bäst på TV. Har känt folk som ljugit om allt och inget (dock inte i närheten lika mycket som Åke...) och de blir i längden otroligt jobbiga att ha och göra med. Det vore dock intressant att se vad som skulle hända om någon konfonterade Åke om hans lögner och påpekade att "Men det här hänger ju inte ihop tidsmässigt" eller krävde att han skulle bevisa saker han pratar om. Om det som med folk jag kände skulle leda till aggressionsutbrott, eller om han som jag tror skulle bli tafatt och ledsen.

Känns ärligt talat lite som lyteskomik att de alls har med Åke. Han har uppenbarligen inte samma typ av handikapp som övriga gänget och verkar, med undantag för sin förkärlek för uppenbara lögner, klara sig rätt bra på en egen hand. Undrar lite om inte femman vid något tillfälle insåg att åh fan, den här snubben gör bort sig konstant och det blir bra tv, honom ska vi fokusera mer på.

Åke är som en sämre/ överdriven version av Morgan & Ola-Conny, Tror inte att Åke skulle ha nåt att komma med om nån ifrågasatte honom, han skulle bara bli lite ledsen och börja prata om nåt annat
Citera
2022-03-11, 11:52
  #372
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Underbart program, skulle lätt vilja hänga med de en dag!

Någon som vet om fler än linda har sociala medier?

Mats och Sofia har Facebook.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback