Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-08, 21:02
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Har mrkt i toaletten att det kommer svarta avlagringar frn vattnet nr jag tvttar den dr vattnet rinner ut.
Tmt rengjort cisternen till toan en gng fr ett r sedan d det var mycket svart dr i botten, men kommer alltid nytt under ringen.

Jag undrar var det kan komma frn? r det vattnet i sig som har det, tex mycket metaller i sig. Eller r det frn sjlva toaletten. Eller r det kanske varmvattenberedaren?

Allt ovan r dr frn nr jag kpte bostaden, s vet inte hur gammalt ngot av det r.
Citera
2020-02-08, 21:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Har mrkt i toaletten att det kommer svarta avlagringar frn vattnet nr jag tvttar den dr vattnet rinner ut.
Tmt rengjort cisternen till toan en gng fr ett r sedan d det var mycket svart dr i botten, men kommer alltid nytt under ringen.

Jag undrar var det kan komma frn? r det vattnet i sig som har det, tex mycket metaller i sig. Eller r det frn sjlva toaletten. Eller r det kanske varmvattenberedaren?

Allt ovan r dr frn nr jag kpte bostaden, s vet inte hur gammalt ngot av det r.

Det svarta sitter fast i porslinet dr vattnet kommer ut. Nr du frsker borsta bort det tycks det "aldrig" ta slut.
Citera
2020-02-08, 21:32
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det svarta sitter fast i porslinet dr vattnet kommer ut. Nr du frsker borsta bort det tycks det "aldrig" ta slut.
Ja precis s.
Citera
2020-02-08, 21:35
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Mangan pstr dom hr:

https://www.byggahus.se/forum/thread...ternen.207841/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto